BMW tulaj mennyit locsoltál szeretett autódra?
Elég sokat, már hétszámjegyű összeget 3 év alatt. 2011 N47. Hozzáteszem teljesen hibamentes és sok alkatrész gyárira lett cserélve.
Ez a márka ilyen műfaj, aki nem akar és/vagy nem tud százezreket költeni egy kocsira keressen más márkát.
2 év alatt 3,4 milliót, de áron alul vettem mivel tudtam és az eladó is tudta, hogy sok a gond vele.
Ebben benne volt sok kopóalkatrész, kettőstömegű, vezérlés csere, stb. stb. és végül egy motor generál, de most cserébe hibátlan és nem összehasonlítható egy átlagos magyar utakon futó kocsival, sem teljesítményben, sem kinézetben, sem kényelemben.
Valamit valamiért, igaz a majom-banán mondás. Aki igénytelen arra, hogy miben ül, nem kell se jó megjelenés, se teljesítmény, se kényelem, se semmi csak, hogy A-ból B-be eljusson, annak tökéletes pl. egy Suzuki vagy hasonló kategória és arra nem kell majd ennyit költeni. Viszont ott hibázik sok ember, hogy úgy kezeli ezt a két autótípust mintha ugyanazok lennének, csak az egyiket drága fenntartani a másikat meg olcsó. Miközben ég és föld a különbség mindenben, ahogy emiatt a fenntartásban is.
Ahogy olcsóbb lesz a fűtésszámla egy 40m2-es távfűtéses panelban is a 200 m2-es fütőtt medencés családi háznál, csak éppen nem egy kategória. Kb. ez a különbség az átlag kismotoros, olcsó japán autó között meg egy nagy motoros, felextrázott BMW között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!