BMW N52 gyűrűzés és szelepszár szimmering csere
mennyibe kerül manapság?
Figyelt kérdés
2024. jan. 22. 16:59
1/10 anonim válasza:
500 ezer-1 millió ft között szerintem, de akár több is lehet számlás helyen.
2024. jan. 22. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Normális helyen másfél misi tuti van. Már nem foglalkozunk komplett generállal, utoljára kb. 3 éve csináltam egy 2.0 szívó Volkswagenen, az volt akkor pont egy millió. Azóta az árak az egekben és ez egy 6 hengeres BMW. Másfél alatt nem úszod meg.
Persze a garázssoron és/vagy számla nélkül biztos vállalják sokkal olcsóbban is egyesek, de arról én inkább nem fejtek ki véleményt.
2024. jan. 22. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
Én is ilyesmire gondoltam 1 millió kb. számla nélkül ismerős szerelőnél. Csak nem értem akkor miért mondják sokan, hogy inkább meg kell válni kocsitól és venni egy másikat csak mert eszi az olajat, amikor a kocsi értéke ha rendben van minden rajta 3,5-4 millió akkor miért adnám el iszonyat áron alul olajfogyasztásosan ha megcsináltatom 1 millióból és rendben van az autó? (Talán ott megértem ha minden más is gatya a kocsin, de nálam rendben van tartva és ha valami elromlik egyből megcsináltatom)
2024. jan. 22. 17:34
4/10 anonim válasza:
#3 Ezt a pár százezres autókra szokták mondani, hisz többe kerül a motorfelújítás, mint amennyibe az autó került.
2024. jan. 22. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Nem kell tole megvalni, ha az auto az igenyeid kielegiti akkor meg kell csinalni es tovabb hasznalni. Foleg egy 6 hengeres szivo BMW eseteben. Ritka a jo peldany es semmi mas nem fogja megadni azt a vezetesi elmenyt.
Nem biztos hogy kell gyuruzni, inkabb a szimeringnel fogyasztjak. Ami egyebkent nem olyan nagy melo, hozzaerto a hengerfej levetele nelkul meg tudja csinalni.
De majd jon.a mernoktanar a baromsagaival, aki eleteben nem latott meg a motorhazteto alatt sem N52 blokkot, de azert ide fogja kopni hogy a BMW egy szar. Ezek szora sem erdemesek, csinaltasd meg majd hasznald amig igenyed van ra.
2024. jan. 22. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
#3 Sokan nem képesek mérlegelni ilyen téren. Jóformán nap mint nap felteszik a kérdést, ennél jóval kisebb összegnél is, hogy "szerintem megéri megcsinálni?". Ember... legyen mondjuk szó egy komplett dízel üzemanyagrendszer felújításról, 500 ezer forint, utána minimum 200 ezer kilométeren át tuti nem lesz vele baj, ami a legtöbb embernek 10+ év. 500 ezerből tudsz venni olyat, amire garantáltan nem kell költeni? Nem. Hát akkor nyilván a felújítás a legjobb opció, MAGASAN a legjobb. Vagy lehet buszozni.
2024. jan. 22. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
#6 Hozzáteszem, bár kicsit más téma, hogy ez tipikusan jó példa arra is, mikor a dízelesek azzal jönnek, hogy kevesebbet fogyaszt. Oké, gratulálok, de amikor meg tönkremegy, akkor nyithatják a pénztárcát és GARANTÁLOM, hogy az üzemanyagon megtakarított pénz nem lesz erre félretéve. Ők is ugyanúgy sóhajtoznak az árajánlat láttán, mint a benzinesek, na akkor hol az a megtakarítás? :D Na meg ugyanígy tesznek most az EV-sek is. "haha én ingyen töltök" Oké, majd gondolom akkor egyetlen szó nélkül kib*szol az asztalra 3 millió forintot, ha akksit kell cserélni, vagy villanymotort. Ja nem. :D
2024. jan. 22. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
7. Azt is tudd hogy amíg a dizelhez kell nyúlni, addig a benzinesnek 2 sor kipufogót, 3 * gyertyát és trafót is kell cserélni.
Ezek se olcsók ám.
2024. jan. 23. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
EZ az akku csere is csak egy lózing még sehol nem olvastam hogy sorozatban kellene 3 milliót kiadni akkura.
De mást már olvastam, igaz ezt csak a nagy német teknikáról.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!