Hogy kerülhet olaj (nem sok) a gyújtógyertyához? Szelepszár szimering? Vagy esetleg szelepvezető csere megoldhatja a problémát? Mi lehet a megoldás? (SKODA Fabia I. 1.2 HTP)
Létszives áruld már el nekünk, hogy mi alapján következtettél arra, hogy bármi köze is van ennek az olajszivárgásnak szelepvezetőhöz, vagy szelepszárszimeringhez?
Van az alábbi kép, amin egy 3 hengeres 1,2 es Fabia hengerfej látható. Látsz két lánckereket jobb oldalt, na ezek a vezérműtengelyre vannak csavarozva, a bütyköstengely alatt vannak a szelepek, szimeringgel, vezetővel. Namost, középpen meg látsz 3 darab fényes peremű furatot. Na oda mennek a gyertyák, és azért fényes, mert ott tömítés van, ráadásul 2x3 darab. Akor szerinted minek hibájájából kerülhetett olaj a gyertyára? Megsúgom, nem a szelepszárszimering miatt!
Ime egy tömítéskészlet:
Kérlek, annak tudatában fogalmazd meg a mondataidat hogy nem vagyok szakmabeli. Ezt nekem egy szerelő mondta akinek gyertyákat, trafókat cseréltettwm. De ezek szerint csak lehúzna a szerelő??
Akkor hengerfej tömítés lenne a baj?
Nem! Szelepfedél tömítés a gyertya körül, de pl az Unixnál csak komplett szettben találtam, máshol meg inkább csak pasztát. Amúgy igen, csak lehúzna a szerelőd.
Azok a kerek tömítések amik megadták magukat, szerelőd meg rádverne egy hengerfejfelújítást
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!