Érdemes-e 600-800 ezerért 4. generációs 1.6 benzin/1.9 dízel Volkswagen golfot venni, mind autópályás/városi használatra 200-300 000 km-el?
Van belőle rosszabb is, de jobb is, BKD motorkódot ezért írtam:
-olajpumpa ugyanaz a régi láncos, mint az 1.9 esetén, nem a problémás hatszög tengelyes
-PD elem a jobb fajta Bosch mint az 1.9, felújítható és bontottan sem túl drága, illetve tartós is (Siemens/VDO a drágább, rövidebb élettartamú fajta, amit szidnak)
-nincs DPF
-16 szelepes hengerfej, tehát 2 csavaros PD elem leszorító, nem kopik a befecskendező elemek fészke (1.9 PD hengerfej 8 szelepes, egy csavaros leszorító, kikopik a fészek - lehet venni más fajta leszorítót és akkor bírja az is, de gyári állapotban nem annyira tartós mint a 16V)
-előfordulhatnak a szokásos PD dolgok lehetnek, mint PD elemek közti kábelköteg, tandem pumpa tömítés...
-amire fontos figyelni: volt olyan hengerfej is ami repedhet a széria elején, a cikkszám utolsó karaktere számít, A és B végű veszélyes, a C végű ami nem reped; videó alapján ellenőrizhető könnyedén melyik van benne és akkor biztosra tudsz menni (BKD how to identify cylinder head revision)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!