A jármű kijelzett sebességét miért az első kerékről veszik le?
1.
Akkor úgy kérdezem, hogy miért nem a hátsó kerékről? Maga az adat rendelkezésre áll már kb 20 éve. Az biztosan megegyezik a jármű sebességével, extrém esetet leszámítva.
Hú komoly bajok vannak az értelmezésben. Már maga a feltevés is rossz: nem, nem az első kerekekről veszik. Az általad javasolt megoldás meg legalább ugyanolyan marhaság, mint amekkora marhaság a te téves feltételezésed: a hátsó kerék sem lenne jobb, mint az első.
Minden keréknél van sebességérzékelő, mind a négy jel figyelembe vételével számolja a valós sebességet.
6.
Mert nem a jármű sebességét mutatja, holott neki azt kellene.
5.
Elsőkerék hajtású autónál az első kerék gyorsításkor akár 5-10-ot is siethet, főleg, ha olyan a talaj. Meg nem hajtott kerék nem fog.
Szerintem nincs olyan idióta, aki kipörgő kerekeknél azon rugózik, mit mutat az óra. Egyébként ha a hátsón mérnék, akkor meg az lenne a baj, hogy blokkolás, kézifékes "drift" közben mutat irreális értéket?
Egyébként nem direktben a kerékről veszi a jelet.
Máskülönben használj valami navigációt, ami úgyis pontosabb, és meg van oldva a gondod
"Elsőkerék hajtású autónál az első kerék gyorsításkor akár 5-10-ot is siethet"
Persze, és autópályán 130-nál is azért 120 a valós sebesség, mert pörög a kerék. Mesélj még!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!