Egyáltalán miért vesznek meg benzines vagy dízeles új autókat és robogokat? Nem sokkal jobb ha szinte ingyen van az üzemanyag?vagy a gazdagabb réteget aki tud venni új autót pont ez a költség nem erdekli?
Akárhogy számolok is kb évente megyek 15000 km ha elektromos kocsim lenne 7l/100km fogyasztás mellett 1050 l benzint spórolnak meg per év ami 400 500 e Ft spórolás 1 év alatt
10 év alatt 4 5 millió nyers haszon .
Már kb ott tartunk hogy árban egy kategória az új benzines vagy elektromos kocsi 400 km mennek annál messzebb úgy se jársz.
"aki 200 ezerért vesz autót"
Kezdek aggódni érted. Az, hogy mindent elhiszel amit a TV-ben a profit-orientált üzletemberek és politikusok hazudnak az elektromos autókról, az egy dolog.
De hogy már rögeszméid is vannak... Tudod hogy ez egy orvosilag elismert mentális rendellenesség, ugye? Van rá kezelés.
Jövőben úgyse fog senki otthon szerelgetni.
Kihal ez a mindent szerelunk hozzanyulunk generáció.
Melohelyemen van ez a minden lében kanál 50 60 éves generáció
Multi cégnél nem ugy van hogy leveri a biztositekot aztán te visszanyomod hanem kihivod a villamos szakembert .
Azt ez a generáció sokszor ebbe bele bolondul visszanyomja ő maga aztán ezért kirugjak vagy kapja a fegyelmit.
Értem a logikájuk hogy bizony ő megcsinalja azt a gondot akor miért ne csinalhatna .
De a multi meg azt mondja ne nyúlj hozzá mert nem az a te melód.
Második városi autonak arra hogy az aszony elmenjen vásárolni meloba stb tökéletes
De Családi autonak szopás töltött keresgélni várni nincs hely a gyorstöltősnél
Ettől függetlenül van olyan ismerősöm aki heti 1000 km-t megtesz átlagosán Teslájával és imádja
#67 szerelőknek se nagyon van olyanjuk szerintem, szóval simán lehet elküld a fenébe ennél fogva..
Én meg a benzines öreg vackaimat vígan szerelem itthon, a motorfelújítástól a teljes lakatolásig. :D :D :D
#67 Fején találtad a szöget, bár úgy érzem, hogy a kerékcsapágyas válaszomban már én is megtettem, mégsem értik.
Én nem otthon szerelésről beszéltem, én szervizelő beszéltem. A baj csak az, hogy még a rendes szervizek sem fogják tudni javítani ezeket.
1. Az EV szakértelem hiánya. Ez jogi problémát is jelent, mert képesített szerelő nélkül a szervizbe be sem teheti a lábát EV, még az áramtól független okokból sem. Ráadásul nincs aki csinálja. Az autószerelők már csak olyanok, hogy mindenhez magabiztosan hozzányúlnak, de hidd el nekem, ha mondom, hogy SENKI sem fog hozzáértés nélkül EV-t bütykölni. Senki sem fogja ilyen ótvar f*stalicska autóval megölni magát.
2. Még ha egy szervizben van is szakképzett ember és a szerviznek van engedélye EV javításra, akkor sem tudják javítani, mert nincs miből. Nincs alkatrész. Ezt már bemutattam a kerékcsapágyas példával.
Úgyhogy itt a kérdés nem az, hogy Jóska tudja-e otthon szerelni, hanem hogy TI TULAJDONOSOK hogyan tudjátok majd javíttatni. Márkaszervizben 10-szeres túláron, úgy. Aztán mikor 5 év után lekapcsolják a szoftvert, akkor majd a márkaszerviz széttárja a kezeit, azt mondja menthetetlen, vegyél újat.
Ez vár rátok...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!