Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Citroen átalában mindig...

A Citroen átalában mindig erről szólt? Kényelem és jó aerodinamika?

Figyelt kérdés
[link]
2023. dec. 30. 22:22
 1/4 anonim ***** válasza:
Nagyjából a 2010-es évekig. Utána olcsó bevásárlóautó lett.
2023. dec. 30. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Előtte is olcsó piacozó autó volt a tömegeknek, lásd Citroen Kacsa. A drága luxusverda meg a népi tucatautó nem zárja ki egymást, csak egyeseknél kelt meghőkölést és nehezükre esik elfogadni, hogy ez a kettő hogy lehet egy márkán belül.
2023. dec. 30. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

a modern kor iránymutató autója (luxus terén) a DS 21(Pallas), a népautók irányában a CV2 (kacsa)...ez utóbbi nagyon szerény hétköznapi autó,aerodinamika nélkül, de verhetetlen rugózással(ha ez már kényelem)

A DS 21 pótolhatatlan veszteség, csak gyűjtőknek van. Ezen mutatta be a citroen az utolérhetetlen (bonyolult)rugózást, és a ködhasító áramvonalat(is)...

2023. dec. 31. 06:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Sokáig egyszerre szólt az ólcsó autókról (kacsa), a luxusautókról (DS és a későbbi nagy Citroënek) a technikai és design újításokról (hidropneumatikus futómű, különleges műszerfalak)
2023. dec. 31. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!