Aerodinamika légellenállás Drag coffiencient? Tovább.
Angolul van irva. Aero coffiencient és Drag coffiencient.
Mit jelentenek? Az egyik lég ellenállás a másik a légellenállsi leszorító erõt jelenti? Tudom hogy légellenállást jelentik de miért van 2 tipusa? És ezek hogyan befolyásolják a sportkocsik jó kanyarodási képességét?
Ezek egyetlen jelenség különböző oldalait jelentik. A légellenállásnak két oldala van. Az egyik a "drag", ami a negatív oldala, például hogy csökkenti a végsebességet. A másik az "aero" vagy "downforce", ami a pozitív oldal, mert kanyarodási sebességet és stabilitást ad az autónak.
Szóval a kettő igazából ugyanaz, csak mivel merőben ellentétes hatásai vannak különböző szituációkban, ezért ezekről a hatásokról külön szokás beszélni.
Akkor a drag az adott tárgy formájábol adódó légellenállás?
Az aero meg lényegében leszorító eröt jelenti?
COEFFICIENT
Magyarul együttható vagy tényező.
Gyakorlatilag ugyanarról van szó, az első (aerodynamic drag) annyival szűkíti, hogy az kifejezetten légellenállás, a másik (drag) általánosabb (közegellenállás), mert az lehet folyadék is.
Ez egy mértékegység nélküli viszonyszám, a közegellenállási erőből, a közeg sűrűségéből, a felület nagyságából és a sebességből számítható ki az értéke.
Van egy autós szimulátor amiben a leszoritó erõt lehet állítani.
Az Aero Coefficient 0.40
A Drag Coefficient 0.35
Hogy kell variálni hogy jobb legyen a kocsi tapadása kanyarban irányíthatóbb legyen?
Mi ez az autós szimulátor?
Nincs valami doksi hozzá, ahol le van írva, hogy melyik paraméter micsoda pontosan?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!