Ha 2035-töl betiltják a benzines kocsikat az EU-ban azt hogy fogják ellenőrizni és ki fog 20 milliós kocsit venni magyar fizuból ?
Egy Tesla Model Y pl 22 millió. "Nyilván" sok magyar fogja megvenni 250 E-s fizetésekből.
De jó tegyük fel, hogy 2035-re a magyar átlag bér lesz 400 ezer ft.
Ez a technológia magyar tárcához akkor is drága.
Nem tudom hogy vonatnák ki a régieket eleve mikor magyar átlagban 10 éves kocsik vannak minimum 60%-ban az utakon.
Nagy tervek vannak, egyelőre 2023 van, addigra lehet a döntéshozók fele kihullik a parlamentből meg a gyártók menedzsment székeiből is. Azt óbégatnak úgyis, amit az EU diktál.
Ha meg mégis, akkor lehet megnő a szürke import. Vagy több állam kilép az EU-ból. Most tapsikol meg bólogat sok ország, de mondom, hosszú még az a 11 év.
Nem kell olyan sötéten látni a dolgokat , mi is felfogunk előbb utóbb zárkózni, csak a fideszt kell leváltani .
Akkor majd megindul a fejlődés és mi is megtudjuk venni a drágab autókat.
Jézusom, ne akarjon híreket olvasni az, aki olvasni sem tud. :D
2035 még messze van, de a jelenlegi tervek szerint ÚJ autót nem lehet majd eladni, tehát a gyártókat korlátozza be, hogy a 2035 utáni modellek nem lehetnek belső égésűek.
Az én motoromon még katalizátor sincs, de mégis átmegy műszakin, mert a gyártási évében aktuális szabványoknak megfelel.
Hogy hogyan ellenőrzik, az a világ lehető legegyszerűbb dolga: amikor forgalomba helyeznek egy új autót, csak rá kell nézni az adatlapjára. ha belsőégésű a motorja, akkor nem kap forgalmit/rendszámot...
Magyarországon pedig az vesz húszmillióért kocsit, aki akar: tudomásom szerint senkinek nincs megtiltva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!