G-astra nem indít a gyújtáskapcsoló elfordításakor, annak ellenére, hogy az akku jó. Mitől lehet?
Hétvégén csinálta, és eddig csakis egyetlen egyszer. A gyújtáskapcsoló elfordításakor a szokásos lámpák világítanak a műszerfalon, a rádió szól, de nem indít. Nem forgat a villanymotor sőt, még a behúzómágnes sem kattan. Betoltuk, és azóta úgy tűnik, hogy minden jól működik, viszont nem szeretném, hogy valahol majd egyszer ott hagyjon. Szerelőhöz viszont így hiába vinném, mivel minden jó (-nak tűnik) most rajta. Már vagy 30x indítottam, csak próbából is, és pöccre indult mindig. Mégis kíváncsi vagyok, hogy mi okozhat ilyet?
Az akkuhibát azért zárnám ki, mert próbáltuk bikázni is, de akkor sem változott a helyzet. Ráadásul betolva is azonnal elindult. Lehet olyan, hogy az indítómotor pont olyan szerencsétlen helyzetbe áll, hogy éppen nem ad nyomatékot, hiába kap áramot? Vagy arra tudnék még gondolni, hogy a slusszkulcsban az immobilizer jeladóját nem érzékelte valamiért. Szerintetek? Máshol lehet még hiba ilyen tünet esetén?
Szerencséd van még neked kérdező, hogy önindító csere....
Nálam egy telibevert renyónál van ugyanez, viszont a szűzmária nem mondja meg, mi a baja.
Mondom ezt a hátam mögött vagy 100 önindítőcserével, 80 hengerfejezéssel, stb...
Szénkefehibád van, ahogy #10 Írja.
Budaőrsön van bolt, ahol adnak hozzá alkatrészt.
Kérdés, milyen motorod van, egy dízel G astrával még én is elzavarnálak, ilyen hibával. :D
Azt csak mazochisták javítják már.
1.2 benzines. :)
Köszi mindenkinek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!