Az orosz autógyártás miért nem tud fellendülni?
2018-as Lada Niva. Beülsz és 1-2 apróságot leszámítva meg nem mondod, hogy ez most 2018-as, vagy 1988-as Niva, mert az égvilágon semmi sem változott. Nulla fejlődés, nulla előrelépés. Ahogy #1 mondta, full leragadtak évtizedekkel ezelőtt.
Sőt, ha valamerre mentek, akkor az hátrafelé, mert a régi Nivák elpusztíthatatlanok voltak, ezen a 2018-ason meg 4 év után eltört az egyik hosszlengőkar. Mivel a kutya sem foglalkozik Lada alkatrészekkel, ezért csak gyárit tudtunk szerezni egyenesen az oroszoktól: 3 hónap múlva az is eltört. Jelzem, nem lepődtem meg rajta, mert olyan okádék pocsék szar módon volt hegesztve, mintha valakinek az lett volna élete első hegesztése.
Ezért. Mert az igényeik eddig terjednek. Nem akarnak fejlődni, nem is tudnak, nem is érdekli őket.
Jelenleg leginkább az ukrán háború miatt, mert ezzel elvágta a kereskedelmi kapcsolatokat a legtöbb fejlett országgal.
Kérdés, hogy mit jelentene a fellendülés. Olcsó, egyszerű autókkal ellátják az orosz piacot.
Pl. egy 1,6-os szívó motoros lada granta 3 millió sincs. Nálunk meg ha olcsó autót akarsz, akkor megveheted a "fejlett" 3 hengeres turbós Sanderót 6 millióért, dejó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!