Manapság miért csak felejthető tucatautókat gyártanak?
Értem ez alatt, hogy mindegyik lekerekített, ufolámpás, űrhajó-belterű műanyag vacak. És nem lesz belőlük igazi népautó.
Miért nem gyártanak már olyan autókat, mint a Toyota Celica, Opel Calibra, Mitsubishi Lancer, Octavia RS, Nissan Skyline, Nissan 350z, Ford Capri, Opel Manta?
Mert CO2 kvóta van. Ezekbe a "méteres kék-RS"-ekben még megtehették, hogy nem 1.0 literes 3 hengeres motor van. Start-stop, újabban legalább valamiféle mild-hibrid rendszer nélkül pedig elég nehéz flottaátlagban tartani a határértékeket. Onnantól viszont megy a súlyos bünti. Ezt valakinek meg kell fizetni. A vásárlók fogják! Akkor meg megy a morgás, hogy miért ilyen drágák az új autók. A gyártók emiatt újabb spórolásra kényszerülnek. Amit tehetnek olcsóbb műanygból gyártanak. Akkor meg azért megy a morgás, hogy bezzeg régen minden jobb és minőségibb volt...
Ez sajnos ilyen. Nem lehet mindent is, egyszerre. Ne legyen klímaváltozás, de legyenek nagymotoros erős autók. Legyen minden minőségi, fém, bőr, rózsafa berakás, de kerüljön fillérekbe. Stb... Együtt minden sajnos nem megy.
Manapság miért csak felejthető tucatautókat gyártanak?
-Erre van igény, ezt veszik.
Miért nem gyártanak már olyan autókat, mint a...?
-Nincs rá akkora igény.
Új Supra is csak a bmw miatt jöhetett létre, különben iszonyat drága lett volna a Toyotának kifejleszteni egy új "sport" autót. 4 év alatt, 21000 darabot adtak el az USA-ban.
Hasonlításképp a Tacomából illetve a Rav4-ből havi 20-40ezret adnak el.
Melyiket éri meg jobban gyártani?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!