Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kezdő vagyok az autózásban és...

Kezdő vagyok az autózásban és az autók terén lenne pár kérdésem. A kérdések lent.?

Figyelt kérdés

Lényegében az autó műszaki része érdekelne.

Az első hidegebb időszak jön az autóval. Folyadékokat megnéztem azok rendben vannak. Érdemes ilyenkor figyelni még valamire?

Illetve nyilván tudtam róla hogy nehezebben indul hidegben de ez milyen szintig normális és mikortól hiba. Egy szívó benzines motor van az autóban. 2-3fokban már picit sokat tekert kb 3 másodpercet mire beindult.

Szeretnem minél jobb állapotban tartani és hogy soha ne hagyjon ott, szerelőnél pedig nem akarok ilyeneket kérdezni. Ez a szint még normális?

Illetve vezettem már néhány autót, itt viszont egy furcsa jelenségre lettem figyelmes. 2000 kornyeken ha nagyobb gázt adok 1-2 masodpercre megtorpan de aztán össze szedi magát. Ez normális?

2023. nov. 9. 07:42
 1/6 anonim válasza:
A fagyállót nem csak nézni kell, hanem bemérni.
2023. nov. 9. 08:03
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Olvasd el a kezelési útmutatót.

"szerelőnél pedig nem akarok ilyeneket kérdezni."

Kérdezgesd bátran a szerelődet.

Ha nem teszel fel hülye kérdést, akkor tudatlan maradsz.

2023. nov. 9. 08:29
 3/6 anonim ***** válasza:

2-3 sec tekerés még egy dízelnek is sok...

Egyébként ha leellenőrizted a folyadékokat, akkor az ablakmosóból annyit nyomj ki (hátul is), hogy a csövekbe is bekerüljön a téli.

2023. nov. 9. 10:14
 4/6 anonim ***** válasza:
Egy benzinesnek télen is pöccre kell indulnia, az nem dízel. Ha már most teker másodpercekig az elég nagy baj.
2023. nov. 9. 11:04
 5/6 anonim ***** válasza:
#4: A dieselnek is pöccre kéne, amíg nincs -20 fok.
2023. nov. 9. 11:54
 6/6 A kérdező kommentje:

Hozzáteszem hogy egy 20 éves autóról van szó 450.000kmrel🙄

Köszönöm a válaszokat, egyeztetek akkor a szerelommel.

2023. nov. 9. 15:23

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu