Az ilyen kicsi "sport" autóknak mi értelmük?
Az autókat nem csak a nyers teljesítmény adatok alapján kell megitélni.
Ezek az autók attólmég sportos vezetési élményt adnak hogy pl egy 2.0 tfsi is rendelkezik ilyen erővel. Az erő megvan de a sportos futómű már nincs,a kis 1,2tonnás súly sincs és pont hogy a kis méret kifejezetten jó mert sokkal fordulékonyabb.
Menni kell vele hogy megértsd a különbséget.
Mellesleg híres kis sportos hétvégi autó pl a mazda mx5-is. Pedig nézd meg annak a teljesítményét.
A hot hatch az egy önálló kategória, kb a Seat Léon, VW Golf meg Audi A3/S3 ami ide hozható a TFSI-s választékból. Az összes többi az más, nem ide való.
Ha tágítjuk a kört, pl behozunk más kategóriákból autókat, mint az MX-5, akkor amit írtak, könnyebb, rövidebb, erős(ebb) motor, sokkal másabb vezetési élményt nyújt, mint egy A6 C6 a 170 lóerővel.
A Swift Sport valóban nem egy nagy kaland a kategóriában, tulajdonképp van. Ennyi. Talán a régebbi GTi ami izgalmasabb tudott lenni a 90-es évekből, de nyilván az sem volt egy nagyon komoly dolog. 101 lóerő vagy mennyi, mindenhol tárcsafék, keményebb futómű, stb.
Tehát ezek az autók az alap modellekhez mért fickósabb változatok, mondhatni az adott autóhoz kínált paletta teteje. Aztán hogy mely gyártó mit nyújt, már egyéni.
De szerintem egy megfelelő pilóta mellett már egy Clio 16V-ben vagy Williamsben is kapaszkodnál. ;)
Megveszik az emberek, ez az értelme.
Ráadásul olcsóbban, mint a 2.0 tfsi-t.
Megveszi, mert éppen ilyen kell neki, mert ennyire van pénze, mert nem akar nagyobbat, vagy bármi másért.
És valószínű az sem érdekli, ha valaki ilyen módon rákérdez.😆
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!