Milyen autót érdemes venni 1.4 millióig?





Suzuki az egy igénytelen autó kézi váltós mindenképpen de szerintem ha tényleg low cost a cél egy swiftet.
Heti 100 kilométer az azt jelenti,hogy 2 órát töltesz benne, valószínűleg nagy dolgokat se szallitasz





Annó 2006-ban szalonból hoztam ki egy ilyen szépséget. Bejáratás után csak autópályán használtam, üzleti utakra. Máig visszasírom!
Szerintem az Sx4 nagyon jó autó, de nem ennyi pénzért! Én 12-ben 3,8M-ért adtam el, azóta szinte alig csökkent az értékük. Talán a ronda Sedan karosszériás változat még úgy ahogy elérhető is ezen az árszinten, bár az sem 100%, mert sokak szerint kevesebbet fogyaszt, munt az SUV.
Ami nagy hátránya, az a fogyasztás. Brutál sokat fogyasztanak, nagyjából bármelyik benzinmotorral! Nekem az 1.6-os 107 lovas, autópályán 130 tempomattal sem ment 10 alá, de városban klímával 11-12 sem volt ritka. Országúton óvatos 80-as tempóval, 7,5-ből elközlekedik.
A másik nagy hátránya a kényelem nemléte. Rövidtávon teljesen oké. Kis városi/országúti szakaszon még kényelmesnek is mondható, de ha pályázni is tervezel vele, nem javaslom ezt a modellt! Alig vártam, hogy kiszálljak belőle egy Debrecen-Budapest távon. Amikor eladtam, egy golf 5-be ültem át. Ég és föld volt a különbség.. az Sx4 egy igazi göncölszekér!
Amit még kifogásolni lehet benne, az a fényezés! Az enyém barna-metál, limitált kiadású felszereltségű és fényezésű modell volt, de ennek az volt az ára, hogy havonta mehettem fényezőhöz. Ha egy bokor mellett nem úgy mentem el, már csúnyán meglátszott rajta. Kis túlzással a fémet megláttad a karcolás alatt, pedig épp csak elmentél egy faág mellett. A szervizben megkérdeztem, mégis mi miatt van ez és azt mondták, hogy mindegyik fényezést nagyon vékonyan fújják a gyárban, emiatt egy kavicsfelverődés nagyon csúnya munkát képes csinálni rajta.
Ezeket leszámítva szeretnivaló autó! Ami az órájába van írva, azt simán tudja. 200-nál még ugrált a mutató, csak a fokozatok száma fogyott el:) gps szerint 210km/h-val mentem vele nem egyszer. Erre a szintén új Golfom nem volt képes és összességében megbízhatatlanabb is volt, mint a Suzuki. Ha ilyet akarsz, 3 millió alatt nem érdemes keresni. A fogyasztásra érdemes lesz félretenni egy kisebb vagyont, de ha ezt elfogadod, hosszú éveken keresztül megbízható és üzembiztos társad lesz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!