Miért különböző a nyugalmi feszültség két eltérő márkájú de úgy motor akkumulátorban?
Mindkettő teljesen új és azonos méretű azonos aH kapacitású, de az egyik nyugalmi feszültsége töltés után 12,7 V a másik pedig 12,9V (ugyan az a töltő, ugyan az a multiméter, azonos helyen vannak tárolva, egyikre sincs semmilyen fogyasztó kötve ami esetleg lejjebb szívná)
A töltőről is egyszerre vannak levéve és ugyan annyi idővel később vannak mérve.
Gyártási szórás. Ettől még nem biztos, hogy valamelyik is rossz.
Teszterrel vagy járműbe szerelve kéne kipróbálni. Ha az indítózás pillanatában nem esik 10V-alá a feszültség akkor jó.
Pl. az egyik zselés a másik nem. Ugye típust nem írtál.
A zselésnek kicsit magasabb a feszültsége.
Az egyik az exide etx4l-bs. Ez szerintem zselés, mégis ennek alacsonyabb.
Na most akkor ha a másiknak még ennél is magasabb akkor biztosan az is zselés. Szóval ugyan az a technológia.
A gyártási szóráson túl, itt lesz a kérdésedre a válasz:
"A töltőről is egyszerre vannak levéve és ugyan annyi idővel később vannak mérve."
Ha a megvásárlás pillanatában, vagy inkább úgy mondom hogy a töltés elkezdésének pillanatában más a kapocsfesz a két akku között, akkor ugyan annyi idő alatt nem ugyan akkora lesz a töltöttség. Kivéve ha teljesen feltöltöd mindkettőt, de még ekkor is lehet benne pár tized különbség. Esetleg töltés után negyed órával terheld meg mindkettőt 1-2 amper árammal 4-5 másodpercig, és utána mérj kapocsfeszt. Úgy már sokkal közelebb lesznek egymáshoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!