Miért jobb egy 15 éves BMW kényelem, sebesség, megjelenés, stb. tekintetében mint egy új Suzuki/Opel/Skoda/Ford, stb.. ?
Hogyan lehetséges ez, hogy egy 15 éves autó konkrétan többet tud és többet nyújt mint egy mai fiatalabb autó?
Felfoghatatlan, hogy valaki kifizet 10 milliót egy új Suzukiért mikor 4-5 millióért vehet egy régebbi BMW-t ami mindenben kenterbe veri az új Suzukiját, azon kívül, hogy a fenntartása drágább lesz, de kérdem én, ha 10 millió állt rendelkezésre akkor ha a fennmaradó 5 milliót rá kell locsolni az elkövetkezendő 5-10 évben akkor is nem megérte?
#Karcsi87
Amúgy az Octavia egy nagyon jó ár/érték arányú autó, a VW csoport meg kifejezetten a szívem csücske. Nyilván nem egy 5-ös BMW kategória, de racionális döntés.
Egyébként 2.8-ért annyira nem lehetett fényes kínálat BMW-ből...
Én anno a 2013-ban a 6 éves 320D Bömösöm vettem 3,5-ért.
Szóval annyiért 2020-ban a Skoda ésszerű választás volt.
Én soha nem írtam, hogy a prémium mindenek felett, ha van az a keret amiből adott kategóriában értelmes prémium kijön akkor többet ad, de nem mindenáron.
#20
Ez továbbra is jó leírás arra, hogy akar a manó ruhaboltba meg fodrászhoz járni meg adni a kinézetre, lenyírom otthon magamnak meg jók azok a 3 éves kinyúlt pólók is.
Van akinek vannak igényei kocsik terén is, vannak akik igénytelenek ott / ott is.
#19 Ők az egységsugarú mázlista, ám leszarom júzerek 10év körül volt amikor megvették akkor még adta a fílinget, de azóta lepusztult rendesen.
Vezettem azért jó párszor egyedül az autómata váltó izgatna semmi mást nem találtam benne amit az octavia ne tudna (abba is lehetne). Meg szépen szól még a dízel 6 henger is
De nem gerjeszt bennem birtoklási vágyat, pedig még relatíve szépen is öregszik ez a generáció.
#23
RS Octavia, hogy semmi más nem tűnik fel neked az 530D meg az Octavia között?
Bőrüléses gondolom a BMW, Octavia is az?
Tényleg annyi tűnik fel neked két ilyen kocsi között, hogy egyik manuális másik automata? Amiket eddig írtál kicsit olyan ez mint amikor Mórickának annyi különbség tűnik fel a panel meg a medencés ház között, hogy egyikben sárga másikban kék a fal..
Nekem pl. azért van 31 éves autóm mert faék egyszerű.
BÁRMIT megjavítok rajta magam ha esetleg elromlik (bár nem szokott).
+ nem szeretem az agyonszigetelt autókat ahol totál nem jön át a sebesség.
Félreértés ne essék: nem egy fapados 31 éves autó hanem egy igen csak kényelmes Mercedes ami akár még klímás is lehetne de ebben sajnos pont nincs.
#25
Hamarabb lesz rozsdás az új szuzid meg többi igénytelen csotrogányod mint pl. egy E60 :D Sok Mazda kinyúlt már azóta, miközben egy E60-on semmi rozsda nincs azóta se.
Jelentse mindenki a kérdést.
A kérdező egy visszaterő kompenzálni próbáló bolond, sokszázadik ugyanolyan kérdéssel.
Jelentse mindenki a kérdést.
#Koaxk Ábel
Akkor max 4 milliót szántunk a projektre (bömbire az se sok)
Nem volt cél elkölteni (én is takarékos vagyok na😉)
De a komfortot és a kényelmet szeretem, ismerős akkor vett 3 valamennyiért egy fapad Logant újonnan. Na annyira nem vagyok mazoista.
#24
Nem RS, igen sok különbség van, de a bőrülés például pont nem kell.
Igen a BMW memóriás meg mindentámaszos.
Nekem kényelmes ez is, pont jó.
Igen a BMW 200 sok ló, a Skoda csak 110 🥺
A német nyelvű kelletlen idrive helyett egy szög egyszerű magyar nyelvű rádió benne.
A BMW-be van navi régi Németország térképpel. A Skoda telefont tükröz.
Az automata váltóval is önként mondtam le, mert drágállom a kuplungozását a manuálishoz képest.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!