Miért jobb egy 15 éves BMW kényelem, sebesség, megjelenés, stb. tekintetében mint egy új Suzuki/Opel/Skoda/Ford, stb.. ?
Hogyan lehetséges ez, hogy egy 15 éves autó konkrétan többet tud és többet nyújt mint egy mai fiatalabb autó?
Felfoghatatlan, hogy valaki kifizet 10 milliót egy új Suzukiért mikor 4-5 millióért vehet egy régebbi BMW-t ami mindenben kenterbe veri az új Suzukiját, azon kívül, hogy a fenntartása drágább lesz, de kérdem én, ha 10 millió állt rendelkezésre akkor ha a fennmaradó 5 milliót rá kell locsolni az elkövetkezendő 5-10 évben akkor is nem megérte?
Mert aki 10 millióért suzukit vesz az azt nézi hogy eljusson A-ból B-be olcsón
Aki meg helyette vesz egy régebbi prémiumot az a minőséget, élményt, kényelmet keres, de tisztában kell lenni hogy ez magasabb fenntartási költségekkel jár.
Az #1-es korrektül leírta, akinek egy problémamentes olcsón fenntartható autó kell annak tökéletes a Suzuki.
Akinek meg kell az amit egy BMW ad, az meg használtan is ténylegesen nagyobb élményt kap, ezt nem vitatja senki.
Itt sokszor az a mosolyfaktor, amikor olyanok vesznek a használt prémium trióból, akinek már a vételár is több mint sok...
És izzik a műszerfal mint a karácsonyfa, meg az egész egy romhalmaz, de feszítenek benne... na ezek húzzák le a használt prémium presztízsét.
Mert a használt prémium bizony tud nagyon jó lenni... sokkal jobb mint egy alap Szuzka vagy Opel vagy VW... csak nem az alsó polcról...
Már megint kezded?
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__12..
Nem lehet leegyszerűsíteni ennyire a 2 autót.
Azt bőven elhiszem, hogy egy 15 éves BMW-be beülve kényelmes, tágas. Talán még komfortosabb is, mint egy mostani új autó, de akkor is 15 éves. 2008 ban, még rengeteg olyan technikai dolog nem létezett a BMW-nél sem, ami ma már alap kényelmi, biztonsági berendezés.
A másik a megbízhatóság. Egy 15 éves kocsin bármi tönkremehet már ée jó eséllyel tönkre is fog, akár az út szélén. Ha pl. az autópályán ottmaradsz, egy 15 éves kocsin nincs assistance, egyedül vagy a problémával, fizetős a tréler, a javítás minden.
Egy új autónál évekig ki vagy biztosítva, hogy bármi történik, van melletted segélyszolgáltatás és eleve sokkal kisebb a meghibasodás esélye is. Mindezt vedd szàmításba egy külföldi út során is, ahol nincs ismerős tréleres, meg ismerős szerelő sem.
Vagy pl. 15 évvel ezelőtt csak halogén, vagy xenon izzós autók voltak, ma már szinte ledes mindegyik, ég és föld a különbség éjszaka.
Én is inkább vennék egy új Vitarát, mint egy 15 éves BMW-t úgy érzem kevesebb gondom lenne vele, nekem ez jelentené a kényelmet.
#2 Hát igen ezért ezek a sukár wágenek 🤣 az öreg Merci/Audi/BMW mindegy csak "prémijúm" legyen.
Az a kedvencem amikor ezeket tankolják 2000-ért, mert mennek kocsikázni.
#1
10 milliót költeni, hogy elvigyen A-ból B-be elég hülyeség, ott már vannak szempontok ezen felül is.
#2
Sokan bemocskolják a "prémium" vonalat azzal, hogy elhanyagolnak mindent rajta, itt nem is erre a rétegre gondoltam. Pont ezért is írtam, hogy 5-6 millióból ha vesz az ember egy régebbi "prémiumot" és megtartja a maradék 4-5 milliót szervízre amit az új Suzukiba egyből beletolt volna, na meg ott is vannak kötelező szervízek amiket nem olcsón mér a márkaszervíz, kvázi ez a 5-7 millió forint simán fedezi bármilyen javítását a régebbi autónak még ha komolyabb hibába is belefut az ember. És akkor nem egy Suzukiban ül hanem egy BMW-ben.
#3
Nem az én kérdésem.. és én nem egy E46-ra gondolok, az nem 10-15 éves kategória. Inkább az E60 vagy F10 korosztály.
#4
A megbízhatósági faktor valóban egy olyan ami új autónál magasabb mint egy használtnál, de ha rendben van tartva egy régebbi BMW akkor nem olyan megbízhatatlan mint azt sokan mondják/hiszik. Sajnos abból fakadnak ezek a tévhitek, hogy a legtöbben csak megvenni tudják, de folyamatosan karbantartani már nem és így idővel tényleg egy hibahalmaz lesz az autó.
Természetesen egy karbantartott darabban is lefinghatja magát egy alkatrész ami miatt megáll az autó, de ez egy új autónál is fennáll.
Ha az ember nem gondolkozik semmi élményben, semmi megjelenésben, valóban csak az A-ból B-ben akkor valóban jobb lehet egy Suzuki, de ez nem egy valós világkép szerintem. Ennyi erővel ruhából is csak a legolcsóbbat kell venni, illetve kit érdekel ha kinyúlt a póló nyaka meg ha vasalatlan az ing? Nem fázok benne meg fedi a szőrős hasam nem? Kb. ez a mentalitás.
Az a baj, a logikáddal, hogy te értelmesen állsz hozzá.
A proli meg ha van 10 milliója akkor abból vesz batár 7-es vagy 6-os BMW-t, mit nekem, lássák már a szomszédok, hogy ki itt a faxa csávó.
Szóval ilyen kevés van aki vesz 5-6 ért egy 3-ast és gondolkodik a fenntartáson.
Tudom sok ilyen ismerősöm van, legyen minnél nagyobb, feltünő, meg mindent is tudjon....
Azt engem meg körberöhögnek az egérkamionnal... mert ami nem 6 méter annak nincs is presztízse...
Na mindegy...
Szóval van ez a réteg...
Amúgy, az úgy fel sem merülhet, hogy valaki "lesz@rja" a prémium autókat. Én 4éves kommersz autót vettem anno 8-10 éves prémium áráért, fel sem büffent bennünk, hogy valami "prémium"-ot vegyünk.
Igen ültem prémium autóba, 10-15-évesen annyira azért nem lenyűgöző.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!