Opel Astra G classic 1.4 vagy 1.6 benzines motorral, mikre érdemed figyelni vásárlásnál és mennyi pénzért lehet venni jót? A kínálat legalja nem érdekel!!
#1 A classic már a vége H-val párhuzamos széria csak 16 szelepes van.
A G classic azért jórész 1.4-ből már a láncos Twin-port motort kapta, az 1.6 meg szintén elég probléma mentes szíjas motor. Kiforrott tipus. A láncos motor első indításánál, ne legyen csörgés, akkor cserés a lánc.
Ha jók szép simán járnak nem füstölnek.
Az ár sajnos húzós 700-tól felfelé kezdődnek a jobbak.
"A kínálat legalja nem érdekel!!" Ne is, azok hulladékok.
Konkrétan nem tudok ajánlani. Nekem a classic változatból az 1.4 et ajánlották nagyon. Jobban mint az 1.6 ot. 1.4 ből a Z14XEP motorkódút ami láncos vezérlésű, a twinport rudazata annak kevésbé törik el mint az 1.6 osnak. Olyasmit is mondtak hogy azokból a 2007 utáni gyártásúakat vegyem meg amit előtte gyártottak ha jól emlékszem 2004 től azok hulladékok, olyan értelemben hogy kb 200 ezer km után bármikor eltörhet a vezérműtengely, illetve annak jeladója is szeret megdögleni, meg még egyéb ilyen problémák is jellemzőek arra ha jól tudom még azoknak az ECU-juk sem egy örök élethű darab. Az annál újabbak 2007 utániak stabilabbak jóval és rengeteg típushiba már ki lett javítva azokon. Az ennél régebbi G Astrák sokkal jobbak főleg az 1.4 esek a még szíjas vezérlésűek, azok jobbak de az olajzabálás persze jellemző kb mindegyikre. Ha esetleg H Astra a kiszemelt szintén 1.4es Z14XEP motoros vagy az 1.6os akkor ezeknél is ugyan ez 2007 nél régebbit ne mert azok zöme egy fos.
Arra majd még figyelj vásárláskor hogy alaposan nézd át az alvázat főleg a küszöbnél amit látsz, hátsó kerékíveknél nagyon különösen a vezető oldali hátsót mert az nagyon szeret rozsdásodni. Meg ha van lehetőséged aknáról nézni akkor mindenképp javaslom a hátsófutómű felfüggesztés rögzítőjét is alaposan vedd szemügyre mert ott kegyetlen módon hajlamos elrohadni és sajnos nem egy ismerősöm járt úgy hogy megvette és műszakin derült ki hogy ott bizony már szinte elvált a karosszériától, és baromi nehéz javítani, drága is, nem is vállalja el akármelyik karosszériás, tehát megfontolandó az egész dolog.
Arra még egyébként felhívom a figyelmed hogy lehet a kínálat tetején tehát az elég drága is lehet egy kupac hulladék is.
Mindenképp vigyél magaddal szemlére egy hozzáértőt, és még vidd el egy komplett bevizsgálásra, mert ott rengeteg minden kiderülhet.
Egyébként még ki lehet fogni jó fajtákat de az igazán jókat nem nagyon akarják még eladni.
Annyit javaslok neked hogy facebookon lépj be egy G Astrás csoportba ott rengeteg hasznos infót találsz és előszoktak fordulni jó eladó autók amit más felületen nem biztos hogy látni fogsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!