Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nagyjából mennyibe kerül...

Nagyjából mennyibe kerül átlagosan havonta egy autóval kapcsolatos összes költség?

Figyelt kérdés

Nem értek hozzá, sosem volt autóm, teljesen laikus vagyok, de olyanokra gondolok, mint benzinköltség, parkolási díjak, az autó tisztán tartása, az időnkénti szervizelés, évszaknak megfelelő gumit, kötelező és azon felüli biztosítás, na meg persze maga az autó ára lebontva ár/élettartamra.

Nem tudom, milyen gyakori, de tuti mindenkinél becsúszik időnként egy baleset, szabálytalanság vagy akár egy banális rongálódás, tehát ami nem része az alap ügymenetnek, de szintén pénz - ezt is számoljátok bele légyszi.

2023. aug. 28. 11:35
A kérdező szavazást indított:
0 - 20 000 Ft
20 000 - 40 000 Ft
40 000 - 60 000 Ft
60 000 - 80 000 Ft
80 000 - 100 000 Ft
100 000 Ft+
7 szavazat
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%

Suzuki Swiftre, vagy 2023-mas 7-es BMW-re?

Erre így nem lehet válaszolni. Az még csak hagyján, hogy az autón sok múlik, de rajtad is. Erre a válasz 0 és 1 millió között.

2023. aug. 28. 12:03
 2/14 A kérdező kommentje:
*NÁLAD személy szerint, élethelyzettől függetlenül.
2023. aug. 28. 12:06
 3/14 anonim ***** válasza:
100%

Nálam személy szerint, élethelyzettől függetlenül:

Tankolás kb 35 ezer/hó (heti 200 km ingázással)

Éves biztosítás: 100/év

Szervíz: párom szereli, csak az alkatrészt kell hozzá vennem. Ez változó hogy épp mit kell cserélni/javítani. De kb 10-30 ezer.

Nyári gumi szettem: 90 ezer volt

Téli gumi szettem: 110 ezer volt

Gumicsere: 10/év

Parkolásra nem költök, autópálya matrica alkalmanként. Egy éves megyei van, az volt 6.300 Ft.

2023. aug. 28. 12:12
 4/14 anonim ***** válasza:
88%
Annyira azért gondolom értesz hozzá, hogy a költségek egy része (pl. benzin) nagyban függ attól mivel, hogyan és mennyit mész. Ergó erre a kérdésre a válasz a párezer Ft és párszázezer között bármi lehet.
2023. aug. 28. 12:16
 5/14 anonim ***** válasza:
100%