BMW 320D E90-ről vélemény?
5 éve van egy 2011-es 20d-m, amit elmondhatok: jó kocsi de sokat kell rá költeni hogy az is maradjon. Évi kb 1 millió amit rá lehet locsolni hogy minden apróság meg legyen csinálva. Ahogy említették a vezérlést és a csapágyakat kötelező cserélni 200.000km környékén minek az ára nálam tavaly 786.000 Forint volt tömítésekkel és minden aprósággal együtt, ma már tuti nem csinálnák meg ezt a szervizt 1 millió alatt. Ja és ha nem csináltatod meg? Akkor majd szakad a lánc vagy elkalapálja a főtengelyt, és kereshetsz új motort meg legalább 2 milliót hogy ismét egy működőképes autód legyen. Ezen kívül 300.000 km felé a magasnyomásúra érdemes ránézni mielőtt vinné magával az injektorokat a halálba, mondjuk ez a pumpa rengeteg más típusban van Auditól kezdve a Hyundai-ig szóval nem csak BMW betegség. Ja és plusz szívósort és EGR hűtőt rendszeresen mosni hogy ne váljon fáklyává a kocsi. Ha ezekre locsolod a pénzt akkor amúgy jó kocsi, nem eszik túl sokat de ha kell van benne nyomaték.
Ja meg még ah xDrive-ra visszatérve, ott osztómű felújításra is számítani lehet, az sem 200 Forint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!