Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az oka annak hogy a w126-os...

Mi az oka annak hogy a w126-os mercedesek millió km-rel 40 évesen is mennek, az újabb s osztályt meg visszahívják pár hónaposan?

Figyelt kérdés
El lett méretezve a kormányösszekötő. A régi mercikben miért bírt a futómű minden alkatrésze 500-600 ezer km-t? És a dízel motorok leélt állapotban millió km-rel is ketyegnek a mai napig.
2023. aug. 20. 01:23
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
85%
A német autóipar valaha arra volt képes. Most meg csak erre.
2023. aug. 20. 01:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Na és honnan tudod hogy anno azoknál nem voltak visszahívások stb? Akkoriban is fordultak elő ilyesmik, csak épp nem volt még internet, hogy az is tudjon róla akinek nem volt az adott autóból a háznál.

Nekünk is volt 2000-res évek elején direkt nem írok típust és modellt, de csak egy levelet kaptunk, hogy ez és ez a gond ezért kérjünk időpontot a legközelebbi márkaszervízben és cserélik az alkatrészt.

2023. aug. 20. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
18%
Az akkoriban jellemző pazarló, alaptalan, feleslegesen túlméretezett gyártás az oka. Szerencsére ezt a gyakorlatot már rég beszűntették a gyártók.
2023. aug. 20. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
84%
Versenypiacban és fogyasztói társadalomban élünk,kevés pénzből előállítani valamit,olcsó munkaerővel,olcsó alkatrész beszállítókkal.Ezért fordulnak elő rossz minőségű termékek,illetve ebben a fogyasztói társadalomban semelyik gyártónak nem érdeke a hosszú távú jó minőség,vagyis használd -> dobd ki -> vegyél újat.
2023. aug. 20. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Ja, mennek.....annyi szaladgál belőlük az utakon..ja nem😅
2023. aug. 20. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
2%

3-4-re:

Szerencsére a japán autógyártók nem így gondolkodnak. Nem véletlen, hogy 10-15 éves Hondák, Toyoták mennyire tartják az értéküket.

Le lehet rombolni a régi, jogosan nagy hírnevet, csak utána ne csodálkozzanak, hogy a kutyának se kellenek az autóik.

2023. aug. 20. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
56%
#6 Az eladási adatok nem éppen azt mutatják hogy a kutyának nem kellenének...
2023. aug. 20. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
16%
Egyrészt arányaiban azokból se megy több, mint ezekből fog, másrészt a fogyasztói társadalomnak erre van igénye. Nem kell 40 évet lemennie, mert úgyis lecserélik 5 év múlva
2023. aug. 20. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
27%

"Az akkoriban jellemző pazarló, alaptalan, feleslegesen túlméretezett gyártás az oka. "


91-es dízel szívó f astra, elrepedt motorblokk...

Na ennyit a túlméretezett, millió km-es, 30-40 éves csodákról.

Már akkor is hajszálra pontosan voltak megtervezve ezek a fosok.


Ismerős 123-es 2.4-es dízelének is lerepültek a himbák zöldkártyánál, mert pörgette a motort a szervizes, mert ezek hűdemegbízhatóak.

Koma csak nézett, miért állt meg hirtelen a moci.

2023. aug. 20. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

6: Azért ott is tudnak hibázni nyugi, toyota DCAT 2.2 vagy most a 1,3-as dugattyúgyűrű besülős motorjaik?

A rohadós mazdák?

2023. aug. 20. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!