A mai mercedeseket miért nem 1 millió km-re tervezik?
A w123 190-es 126-os olyan vastag lemezből volt csinálva hogy 30-40 évig ellenált a rozsdának. A motorok sem akarták megadni magukat 1-1,5 millió km-ig. A mercedes dízel motor egyenlő volt az elpusztíthatatlansággal. Bármi hulladék olajat öntöttek bele csak ment és ment a végtelenségig. A futóművük tiporta szét a rossz kelet európai gödröket és nem szólalt meg egy gömbfej sem. A váltók vajpuhán jártak 30 évig.
Nyilván már most utolérte őket a kor meg a sok igénytelen tulajdonos aki csak használta és nem költött rá de akkor is extrém sokat bírtak.
Nekem w140 s500 van.
Rálocsoltam már 5 milliót amióta megvan.Kell rá költeni de olyan autó ha még most is előhozom a pirosnál meghunyászkodik minden ebugatta újterepjárósvárosi kölök,mikor rátaposok a gázra és a kocsi hörögni kezd.
Nem a Mercedes vagy a többbi gyártó tervezi rövidebb időtartamra az autóit, hanem az autózás lett annyira kommersz, hogy a régi tudatos tulajdonosokat felváltották az autót 5 perces útra is beindító műszaki analfabéták akik elrontanak mindent.
Egy Suzuki Swift is ki fog bírni 1 millió kilométert, vajpuhán fog menni a váltója és nem fogja széttiporni a futóművét a kelet-európai úthálózat, ha ugyanaz az idős bácsi vezeti, akiket az ideális W123-as tulajdonosként elképzelünk.
Annyira nem kell hanyattvágódni a régi technika előtt, már kb 3 hónapja szopok egy 32 éves szívódízellel, konkrétan a blokkja kuka, repedt valahol...
Szóval a régi autók pont jó helyen vannak, ahol vannak. Söröskupak, harapófogó, olló, függönycsipesz, kólásdoboz formájában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!