A Mercedes E osztályából sok modellnél lehet hallani h elég problémásak van amelyik jó összerakott modell mondjuk 2 millió értékben?
te tenyleg premiumautot akarsz venni ketmillaert?
Keseru csalodasok fognak erni.
W210-et nem szabad venni!Na azzal tényleg csak a baj van! A leghitványabb merci!
W211 viszont már jól sikerült szeria,ugyanúgy mint az utana kovetkezo többi is!
Nekem van most egy eladó W211-em,szép és jó,ezert nem is 2 milla az ára!Ennyiert 211-ből csak valami full fapados lefingott szarra futja!
A W210a merci mélyrepülésének egyik terméke!Ugyanilyen hitvány szar még a w220-as piskóta s merci is!
Mindkettő millió sebből vérző,tipushibák millióit felvonultató fertelem!2 borzasztóan megosztó típus,mert valaki esküszik rá,más meg rosszul van tőlük!De nézzük a tényeket,meg a tapasztalataimat:
-w210:nincs még egy ilyen merci (még a régiek között sem) ami ennyire tud rohadni,a gyári 30 éves átrozsdásodási garancia ellenére sem!gyakorlatilag bárhol (ezt szó suerint kell érteni,a nagy tetőtől kezdve a küszöbön át)bármikor éktelen mértékű rozsdásodásra képes!
A nap mindent szét/ki szív rajta,a lámpabúráktol kezdve a műszerfalon át mindent!Ritka az olyan 210-es amiben nincs szétrepedve a kárpit a műszerfal tetején,vagy nincs csutkára bemattulva a 2 első fényszóró!
Bárhol bármikor bármilyen elektromos hiba előfordulhat,mert olyan igénytelen vezetékek vannak benne,hogy idővel egyszerűen megbomlik rajtuk a szigetelés és ilyenkor összezárnak/letestelnek,és elektronikai szakemberek számára is szinte orvosolhatatlan jelenségeket/hibákat prudukálnak!
A kézi váltósok még elmennek,az automaták viszont(főleg ha nem cserélik benne időben az olajat,vagy kínozzak)nagyon hamar le tudnak térdelni!
Az első rugótányérok képesek letörni amitől egyszerűen a földre hasal a gép!Ezt nem is minősíteném!
Az első futómű stabrúd pálcája kb 10ezrenként tönkremegy,jol hallható dübögéssel jelezve ezt!
Az ülés állító fogaskerekek hamar szétkopnak így szinte lehetetlen normális üléshelyzetet beállítani!
A klíma lépten nyomon beszarik!Ha nem a kpmpresszor szar,akkor valamelyik cső lyukad ki,vagy a hűtő!Vagy egyszerűen megzavarodik a maszerfalon lévő vezérlőegység!
A régi dízelek(adagolosak)2.9Td meg 3.0Td még egész megbízhatóak és sokáig(millió km-ig bírják) bár nyűgjük ezeknek is van,a gondos karbantartás kötelező
A Cdi-k pokol mind! A commonrail összes gyerekbetegségét magukon hordozzák!A 2 legstabilabb ebből a 2.7cdi meg a 320cdi,a 200 meg 220cdi messzire elkerülendő!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!