Kb.20 millió FT-ból milyen sportkocsit vennétek?
Audi, BMW nem igazán érdekel.
Németek közül csak Mercedes vagy Porsche, de valami egzotikusabbat, szépet, egyedit várok inkább.
Audi R8 (igaz mondtad h Audi nem érdekelne)
Ford Mustang/Camaro/Challenger, Nissan GT-R, 370Z, Ferrarik, esetleg Bentley/Maserati, Aston Martin Vantage stb.
attól is függ hogy kinek mi számít sportkocsinak.
Sajnálom, hogy az első válaszoló ennyire lenéz akárkit, aki ilyet meg mer kérdezni Magyarországon. Képzeld el itthon is létezik ennyi pénz, és még nem mondtam horribilis összeget. Attól hogy te irigykedsz, kételkedsz nem kell másnak "beszólni". Tipikusan az a magyar vagy sajnos, aki mellé odaáll egy 20 milliós kocsi a piros lámpánál leköpné a tulajdonost és beszólna, hogy "honnan szerezted rá a pénzt?!".
Ez elég szomorú, magyarokba vert dolog, hogy más örömét próbáljuk szétzúzni. Hidd el, itthon is léteznek jól fizető munkák,melyeket okos emberek töltenek be, de te nyilván nem tartozol közéjük. :)
Többi válaszolónak köszönöm!
Új vagy használt érdekel?
Mennyid van a fenntartására? Mert 20MFT-je sok embernek van, de amikor havi 500 egy autó fenntartása, azt nem mindenki engedheti meg magának.
Lamborghini Gallardo, használtan. Nem kell rá elkölteni az egészet és elképesztően jó autó.
Előny: Összkerékhajtás, és igazi olasz fenevad, amely, mivel az Audi gyártsa még megbízható is.
Hátrány: Nem árt, ha mellette keresel havonta vagy 800-at nettóban, szerviz legközelebb Bécsben van.
Subaru Impreza WRX STI.
Előny: Újonnan is megvehető ennyiből, kb 10 körül van az ára. Boxer motor, fenntartása nem annyira horror, mint egy olasz autóé. Összkerékhajtása fantasztikus.
Hátrány: Szerviz akad Magyarországon is, csak sajnos nem sok. A boxermotor nehezen hozzáférhető.
Mercedes-Benz CLA45 AMG.
Előny: Újonnan megvehető 20-ból, ráadásul a konfigurátora teljesen személyre szabható. Szervizháttér nagyon jó lefedettséggel rendelkezik, és a narancs-fehér szín pl nagyon jól áll neki.
Hátrány: A négyhengeres elképesztően ki van hegyezve, nem tudni meddig fogja bírni. Bár én úgy tippelem, hogy tartós lesz, bízom a mérnökök munkájában. A Mercedes is bízik.
Porsche 911.
Előny: Igazi legenda, vérbeli sportautó, mérnöki precizitás. Boxer- farmotor, a mai 911-esek mégis uralhatók. Mindennapi használatra is alkalmas.
Hátrány: Ha jól felszereltet akarsz, csak használtat vehetsz 20-ból.
Ford Mustang.
Előny: 15-ből fullra felszereltet kaphatsz, újonnan. Ford szervizek is vannak, bár nem tudom az alkatrész ellátottság mennyire problémásabb egy Mondeonál, szerintem nincs vele gond. Mind a 2.3-as, mind az 5.0-ás V8 megáll 15 millió körül. Új modell, és szintén élő legenda.
Hátrány: Nem annyira egzotikus, mint egy Lambo vagy egy Porsche. Bár Magyarországon ez sem jön szembe minden utcasarkon.
Ha írsz konkrétan kiszemelt típusokat, tudok még véleményezni.
A kérdésre válaszolva, hogy én milyet vennék 20M körül:
1 éves BMW M4-et, piros színben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!