Gyűrűzés után mindenképp kell új vezérlés?
Szerencsés módon vezérlés lett cserélve az Astrámban, 10 ezer km belekerült, majd elkezdte okádni a füstöt az autó és enni az olajat.
Szóval gyűrűzés, hengerfejfelújítás, és szelepszárszimering csere lesz a program.
Ilyenkor mindenképp új vezérlés is kell ha szétszedik ezek miatt a motort, vagy elég a szíjat cserélni majd?
Elég a szíjat, mást miért kéne? 10 ezer kilométerrel azok a csapágyak még tulajdonképpen vadiújak. Ha mondjuk a csereperiódus felénél járnál, akkor már lehet érdemes lenne elgondolkodni a teljes cserén "ha már úgyis szét van szedve" alapon, de 10 ezer után felesleges. Csak a szíj, többi maradhat.
Viszont egy kérdés: milyen motor? Milyen olajszivattyúja van? Volt vezérlés cserénél cserélve az olajszivattyúház tömítése? 100-ból 99 esetben nem cserélik, pedig nagyon gyakori probléma, hogy átszakad valahol. Ez vezethet akár a füstöléshez is, szóval biztos, hogy hengerfejezni, gyűrűzni kell? Hogy lett ez megállapítva? Ennek én normálisabban utánajárnék, mert egy milliót kiadni motorgenerálra, miközben az a tömítés kb. 10 ezer forint... nem lenne vicces.
1.6 16V Ecotec motor.
Az általam fent leírtak közel sem kerülnek 1 millióba, 200-300 ezer inkább, bár tény hogy abban igazad van azt sem adnám ki ha nem muszáj.
A szerelőm mondta, hogy az elmondottak alapján ezeket kéne megcsinálni, de ha majd látja meg hozzászagol többet fog tudni mondani.
Régóta hozzá járok, és becsületes, nem fog átverni, nem csinál meg olyat ami nem kell.
A vezérlést elfelejtettem tőle megkérdezni, hogy kell e cserélni, és nem tudtam eldönteni azért kérdeztem meg itt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!