Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Babetta milyen gyártmányú?

Babetta milyen gyártmányú?

Figyelt kérdés
Milyen márkájú és hol gyártották?
2010. okt. 15. 19:04
 1/9 anonim ***** válasza:

[link]


Itt még olvasgathtsz:


[link]

2010. okt. 15. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Röviden. Jawa 207 asszem az újabb 210 és csehszlovák.(ha a link nem érdekelne) első vtam.
2010. okt. 15. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Még régebben a Csehszlovákok csinálták.
2010. okt. 16. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Csehszlovák tipus, a márkája Jawa, a modell a Babetta, annak a modellje(xD) pedig a 206, 207, 210...

A 206 az első Babetta, egysebességes, automata...

A 207 lényegében ugyanaz, mint a 206, de van hátul is rugózása...

A 210 "modernebb", ez már 2 sebességes automata...

Időrendben: 206,207,210, illetve rövid ideig exportra gyártották a Hoopert (aminek semmi értelme nem volt)...

Mindhárom (motornak kinéző) Babetta betekerős (pedállal)volt, és egyszemélyes...50ccm

2010. okt. 17. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Bocsi, de az uccsót kieegészetíteném.


1.Az első Babetta a 228-as volt, még 23"as kerekkekkel.

A második a 206-os, a 28-as vázában de kis 16"os kerekekkel, és másféle kipufogóval, egyesek már tirisztoros gyújtással, és magasabb kormánnyal.

A harmadik babetta a 207-es volt, ezt gyártották legtovább, 76-tól 83-ig.Ez se különbözött lényegesen az elődöktől, de ennek már volt hátulsó rugózása is, és az elején a 206-oséval, később pedig még magasabb kormánnyal jöt ki a gyárból. Többféle típusváltozat létezett, / 207.100 207.300 207.500/ Felszereltségtől függően. Szállították angliába ia, és a tengerentúlra is. Ennek jópár példánya már kilóméterórával is fel volt szerelve, ami a lámpafejben kapott fejet. Ennek a gyújtása már tirisztoros volt.

Na és elérkeztünk az 1983-tól gyártott 210-eshez. Megpróbálom röviden leírni...

Itt a vázat teljesen átalakították, éa új, kétsebességes autómata 50 köbcentis blokkal szerelték. Ez is tirisztoros gyújtással készült, ugyan úgy pedálmeghajtással. De mikor a gyár elköltözött,a miősgük megromlott, és sokat vissza kellett vinni a gyárba az első 100-200 kilóméter után, legtöbbször a 2. sebesség elromlása okozta a hibákat. Erre a gyár fogta és kivette a 2. sebességet a gyártott váltókból, úgyhogy a gyár egy 2-sebességes autómata 1 sebességes motorokat gyártott.

Létezett még 225-ös is, ez a 210-es berúgókarral szerelt változata.

Léteztek még a 207- es és a 210-esnek is sportváltozatai, de ezeket nálunk nem forgalmazták:( .

Remélem segíthettem.


14/F

2011. márc. 9. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
'A második a 206-os, a 28-as vázában de kis 16"os kerekekkel, és másféle kipufogóval, egyesek már tirisztoros gyújtással, és magasabb kormánnyal.' - Csak a dob különbözik, vagyis a 28-as rámegy a 206-osra, csak picit hosszabb, és a belseje másmilyen, szóval mondjuk úgy: A kipufogó dobja másmilyen. (Ugye az újabbaknak másmilyen a könyökük is.)
2011. márc. 10. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

Tudom, egész pontosan abban különbözik hogy a 28-as dobja hátul volt és kilógott a kipuból, és nem volt külön hangtompító, de a 206-oséban ami megmaradt az uccsó 210-esig már a könyökcsőnél volt a dob és hátul a végében kapott helyet a hangtompító. a könyökcső pedig kezdetben 3X hajlított, és cak a 207-esektől volt 2x hajlított.


Igazad van, így teljes a kép :))

2011. márc. 15. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Mondjuk én is onnan tudom, hogy 206-osom van, és 207-es kipufogót próbáltam rátenni. (Bár jól leírtad! :) )
2011. márc. 15. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
thx:D
2011. márc. 15. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!