Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Reális egy BMW E90 330i 2006...

Reális egy BMW E90 330i 2006 modellre fél éven belül 2 millió forintot költeni szervízelésre?

Figyelt kérdés

Ilyen autóban gondolkozok és van egy kollégám akinek ilyenje van és azt mondta tavaly mikor vette akkor fél éven belül elég sok mindent cseréltetnie és javítania kellett a korábbi hanyag tulaj miatt, nyáron vette és karácsonyig 2 millió forint körüli összeget költött rá. Azóta rendben van 1-2 kisebb alkatrészt kellet csak cserélni de tényleg ennyire bele lehet nyúlni? Én 325i-be gondolkozok 2 millió vételár körül, de nincs még 2 millióm szervizelésre jelen pillanatban.


Extrém volt nála ez vagy ne merjem bevállalni ennyi pénz nélkül? ~3 millióm van jelenleg félretéve rá. Tehát kb. 800 ezer mehetne rá ha átírást meg biztosítást már befizettem.


2023. aug. 15. 14:39
1 2 3 4 5
 31/42 anonim ***** válasza:
8%

#27 Csávókám nepper, szóval nekem ne magyarázd be, hogy nincsen tapasztalata más autókkal. Pár évente cseréli az autóit, mert megteheti. BMW-t kifejezetten nem árul, nem véletlenül.


De egyértelmű, hogy ez a kérdés csak arról szól, hogy istenítsd a BMW-t, mert bármit mondunk az ki a füleden. Szerintem vegyél egy 20 éves BMW-t, költs rá pár milliót, majd szabadulj meg tőle néhány százezezért, mert úgyis az lesz vége. Addig úgy sem hiszed el.

2023. aug. 15. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/42 anonim ***** válasza:
69%
Egyébként vicces, hogy a kérdés úgy indult, hogy nem akartad elhinni, hogy 2 milliót kell rákölteni egy BMW-re, most meg már ott tartunk, hogy te magyarázod el nekünk, hogy valójában tök reális az az összeg és szerinted ez minden más autónál is így van.
2023. aug. 15. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/42 anonim ***** válasza:
70%

"Azért olcsóbb a vételár mivel drágább fenntartani"


Ez a legnagyobb hülyeség, amit életemben valaha hallottam. Ha ez így működne, akkor pl. egy Ferrari SF90-et egy üveg sör áráért kellene adniuk.

2023. aug. 15. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/42 A kérdező kommentje:

#31


Ja, tehát nepper és kőgazdag és meglepődik, hogy előfordul hiba új autóknál is? Sőt nem árul BMW-t se kőgazdag nepperként..


Fiam.. ne ásd már magad még mélyebbre a lázálmaiddal :DDD

2023. aug. 15. 17:15
 35/42 anonim ***** válasza:
100%

#32 Pacsizhatna egyet a másfél milliós Phaeton-os "ez életérzés" kisgyerekkel pár héttel ezelőttről. :D


Hosszú az a nyári szünet...

2023. aug. 15. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/42 A kérdező kommentje:

#33


A Ferrari nem prémium autó mint a BMW, hanem egy luxus kategóriás autó amit nem az átlag pornép vesz. Ráadásul amit te írsz egy viszonylag új modell. Semmi köze semmilyen tekintetben a kérdéshez, de látszik, hogy fingod sincs az autókhoz meg úgy az egészhez csak benyögtél egy 2019-től gyártott Ferrarit a fenntartási költségek kapcsán egy 15-20 éves BMW-vel szemben :D És akkor az ilyenek okoskodnak itt... hihetetlen.

2023. aug. 15. 17:17
 37/42 Koaxk Ábel ***** válasza:
47%

Rohadt sok választ írtak amit most nem volt kedvem átolvasni, de nekem volt E90-es BMW 2007-es 320D, szóval van némi rálátásom.


A BMW E90 ebből a korszakból nem egy problémás autó, viszont el lehet rá költeni valóban vagyonokat ha nem volt foglalkozva vele, ilyen korú és értékű prémium autónál meg aránytalanul sokat.


Ez a baj az öreg prémium autókkal, hogy tényleg egy szint után nem gazdaságos fenntartani, ha csak nem valami limitált kiadás, mert bőven egy nagyszervíznél az autó árának akár felét is otthagyhatod!


Cserébe a mondás is igaz, hogy az öreg prémium is prémium tehát valóban többet fog adni mindig is mint a hasonló korú vagy picivel fiatalabb átlag autó.


Itt neked kell eldöntened megéri ez a felár.

Egyébként én pl úgy adtam el a 320D-t, hogy patika állapotban volt, szóval aki megvette az évekig valószínűleg egy olajcserén kívül semmit nem költ rá, neki az lesz a tapasztalata, hogy ez egy ritka igénytelen autó fenntartás szempontjából, de én azon kevés "hülyék" közé tartozom, akinek ha felvillan bármi hibakód egyből szerelőhöz viszem a kocsit.


Az a baj, hogy ezt eladáskor magyarázhatod, hiába a vezetett szervizkönyv, elvileg minden eladó használt autó tipp-topp...

2023. aug. 15. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/42 anonim ***** válasza:
0%

#36 Szóval kitalálsz egy szabályt, aztán a szabályhoz is szabályokat találsz ki.


"A drága fenntartású autók vételára a drága fenntartás miatt alacsonyabb, KIVÉVE:

- ha 20 évesnél fiatalabb

- ha 20 évesnél öregebb

- ha luxusautó

- ha népautó

- ha piros a színe

- ha dízel

- ha nem sorhatos

- ha nem kettőfeles

- ha 215 lóerőnél gyengébb

- ha 215 lóerőnél erősebb"


Ezt a nyilvánvalóan létező és abszolút nem általad kitalált kreténséget figyelembe véve kijelenthető, hogy a BMW E90 325i az egyetlen autó a világon, amelyik azért olcsóbb, mert drágább fenntartani. Semelyik másik, csak ez. Mert ez speciális.


Ja és "prémium" XDDDDD

2023. aug. 15. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/42 anonim ***** válasza:
0%
Ha annyit mondott akkor attól biztos hogy jóval többet költött rá.
2023. aug. 15. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/42 anonim ***** válasza:
0%
A Bayerische Müll Wagen-ei ilyenek, nem szabad csodálkozni. Milliókat locsolsz, baxxol el rájuk teljesen feleslegesen és akkor sem lesznek igazán jók, megbízhatóak. A bmw az alfa-val együtt az egyik legmegbízhatatlanabb márka. Kérdező, te vmi oltári nagy germán katyvasz rajongó lehetsz! Pedig tudhatnád, hogy a "nagy" Németország több mint 20 éve az autógyártás legaljat képviseli!
2023. aug. 15. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!