Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sokan vannak azok az autósok...

Sokan vannak azok az autósok akiknél a KGFB miatt nem telik új gumira / alvázvédelemre / egyéb megelőző karbantartásra? Mihez kezdenek ezzel a helyzettel akiket érint? Mi a vélemény a KGFB rendszeréről? Miért ilyen fordított logikájú?

Figyelt kérdés

2023. aug. 7. 19:57
1 2 3
 21/23 anonim ***** válasza:

Nagyon sokan nem tudnak megengedni maguknak egy autot de megis van nekik.

Apam pl a nyugdijabol tartja fenn az autot. Ne gondold hogy tip-top allapotban tartja. Penze is alig van tankolni, ezert csak havonta par alkalommal megy vele de olyankor jol jon hogy van egy auto otthon. Ezert tartja fenn, fizeti ra a kotelezo dolgokat.

Nagynenem is annyira tudja fenntartani az autojat hogy a kotelezot befizeti, muszaki, sulyado, ami kell es tankol bele mikor megy vele de o is csak havonta par alkalommal all ki az autojaval.

Es meg nagyon sok ilyen eset van

2023. aug. 7. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/23 Koaxk Ábel ***** válasza:

Baromi sok a komment, így nem olvastam végig, így lehet volt aki már relevánsabb választ írt.


Egyik oldalról akinek nincs pénze ne autózzon, van ez az elv, ez is igaz valahol.


A másik oldal meg, hogy egy kibaxott lehúzó banda a biztosító, egyik fiatal Budapesti kollégámnak egy E46 320i autóra egy káresett miatt évi 500.000 forint lenne a kocsijára a biztosítás, ezért nincs a nevén, mert kb 3 év alatt kifizetné az autó árát.


Röhej, a biztosítók célja semmilyen szempontból nem a segítségnyújtás, hanem, hogyan lehet 0 munkával a legtöbb profitot beszedni és a legkevesebb kockázatot vállalni.


Én egyszer baleseteztem úgy, hogy vétkes voltam, akkor is egy koccanással kb 2007-ben, ettől függetlenül a 2014-es Audimra évi 100.000 forintot fizetek a semmire.


Nem megyek bele rassz kérdésekbe, de nah tudjuk kik ilyen okosok, érti aki érti, valahogy minden században ilyen vagy olyan formában értették.

2023. aug. 8. 06:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/23 anonim ***** válasza:

"Akinek telik lóra, annak teljék abrakra is!"

Nem kötelező autózni, de ha az ember autózik akkor kötelező rá biztosítást kötni. Akit ez földhöz vág, annak érdemes elgondolkodni azon, hogy szükséges-e az az autó. Bármilyen váratlan hiba felemészthet százezres nagyságrendben összegeket, pláne, ha eleve filléres kocsit vett az ember.

Azt mondod, párod álmodni se mer kocsiról, miközben neked van egy, csak arra sokallod a KGFB-t? Úgy, hogy évente 57K az ára? Az havonta 4750 forint. Ha annyira szűk a gatya, hogy havi ~5000 forint kiadás húzós, akkor tényleg felesleges még egy kocsiról álmodozni, és nem a KGFB miatt. Bár ez némileg érdekesen hangzik annak fényben, hogy állítólag Riminibe, Náolyba, meg Velencébe járkálsz vele. Én két lehetőséget látok: az egyik, hogy szórakozol, és kíváncsi vagy rá, hogy reagálnak a válaszolók egy ilyen sztorira, a másik, hogy nem tudsz bánni a pénzzel, és most épp a KGFB-t okolod ezért.

Amúgy mi a KGFB-n a fordított logika? Fizetsz egy szolgáltatásért, amely szolgáltatás abból áll, hogy ha kárt okozol, akkor azt megtérítik helyetted. Erre azért van szükség, mert havi 5000 forintot a legtöbb ember ki tud gazdálkodni, de egy pármilliós kárt rövid úton már nem. Feleslegesnek érződik, egész addig, amíg nincs rá szükség. (És itt nem csak az a buli, hogy ha te okozol kárt, akkor nem nullázod ki vele a bankszámládat, hanem az is, hogy ha neked okoznak, akkor viszonylag gördülékeny lesz az ügymenet, legalábbis ahhoz képest mindenképp, mintha magánszemélyen akarnád behajtani a károd.)

márc. 28. 05:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!