Sokan vannak azok az autósok akiknél a KGFB miatt nem telik új gumira / alvázvédelemre / egyéb megelőző karbantartásra? Mihez kezdenek ezzel a helyzettel akiket érint? Mi a vélemény a KGFB rendszeréről? Miért ilyen fordított logikájú?
Nagyon sokan nem tudnak megengedni maguknak egy autot de megis van nekik.
Apam pl a nyugdijabol tartja fenn az autot. Ne gondold hogy tip-top allapotban tartja. Penze is alig van tankolni, ezert csak havonta par alkalommal megy vele de olyankor jol jon hogy van egy auto otthon. Ezert tartja fenn, fizeti ra a kotelezo dolgokat.
Nagynenem is annyira tudja fenntartani az autojat hogy a kotelezot befizeti, muszaki, sulyado, ami kell es tankol bele mikor megy vele de o is csak havonta par alkalommal all ki az autojaval.
Es meg nagyon sok ilyen eset van
Baromi sok a komment, így nem olvastam végig, így lehet volt aki már relevánsabb választ írt.
Egyik oldalról akinek nincs pénze ne autózzon, van ez az elv, ez is igaz valahol.
A másik oldal meg, hogy egy kibaxott lehúzó banda a biztosító, egyik fiatal Budapesti kollégámnak egy E46 320i autóra egy káresett miatt évi 500.000 forint lenne a kocsijára a biztosítás, ezért nincs a nevén, mert kb 3 év alatt kifizetné az autó árát.
Röhej, a biztosítók célja semmilyen szempontból nem a segítségnyújtás, hanem, hogyan lehet 0 munkával a legtöbb profitot beszedni és a legkevesebb kockázatot vállalni.
Én egyszer baleseteztem úgy, hogy vétkes voltam, akkor is egy koccanással kb 2007-ben, ettől függetlenül a 2014-es Audimra évi 100.000 forintot fizetek a semmire.
Nem megyek bele rassz kérdésekbe, de nah tudjuk kik ilyen okosok, érti aki érti, valahogy minden században ilyen vagy olyan formában értették.
"Akinek telik lóra, annak teljék abrakra is!"
Nem kötelező autózni, de ha az ember autózik akkor kötelező rá biztosítást kötni. Akit ez földhöz vág, annak érdemes elgondolkodni azon, hogy szükséges-e az az autó. Bármilyen váratlan hiba felemészthet százezres nagyságrendben összegeket, pláne, ha eleve filléres kocsit vett az ember.
Azt mondod, párod álmodni se mer kocsiról, miközben neked van egy, csak arra sokallod a KGFB-t? Úgy, hogy évente 57K az ára? Az havonta 4750 forint. Ha annyira szűk a gatya, hogy havi ~5000 forint kiadás húzós, akkor tényleg felesleges még egy kocsiról álmodozni, és nem a KGFB miatt. Bár ez némileg érdekesen hangzik annak fényben, hogy állítólag Riminibe, Náolyba, meg Velencébe járkálsz vele. Én két lehetőséget látok: az egyik, hogy szórakozol, és kíváncsi vagy rá, hogy reagálnak a válaszolók egy ilyen sztorira, a másik, hogy nem tudsz bánni a pénzzel, és most épp a KGFB-t okolod ezért.
Amúgy mi a KGFB-n a fordított logika? Fizetsz egy szolgáltatásért, amely szolgáltatás abból áll, hogy ha kárt okozol, akkor azt megtérítik helyetted. Erre azért van szükség, mert havi 5000 forintot a legtöbb ember ki tud gazdálkodni, de egy pármilliós kárt rövid úton már nem. Feleslegesnek érződik, egész addig, amíg nincs rá szükség. (És itt nem csak az a buli, hogy ha te okozol kárt, akkor nem nullázod ki vele a bankszámládat, hanem az is, hogy ha neked okoznak, akkor viszonylag gördülékeny lesz az ügymenet, legalábbis ahhoz képest mindenképp, mintha magánszemélyen akarnád behajtani a károd.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!