Sokan vannak azok az autósok akiknél a KGFB miatt nem telik új gumira / alvázvédelemre / egyéb megelőző karbantartásra? Mihez kezdenek ezzel a helyzettel akiket érint? Mi a vélemény a KGFB rendszeréről? Miért ilyen fordított logikájú?
Már hogyne tartanák számon?
Be kell írni a biztosítás kalkulátorba a "tervezettet" is, és a rendszám alapján kb egy mozdulat lekérdezni a JSZP-n a műszakinál befotózott/beírt kilométeróra állást (hacsak nincs már gépesítve az egész alapból).
Szerinted nem csekkolják le?
Miért ne tennék ha már ott a lehetőség?
Egy kockázati díjkalkulációba nyilván számít, hogy éves 5 ezer vagy 100 ezer km-t mennek a kocsival.
"Ha jön valami váratlan nagyobb összegű meghibásodás, akkor mi van?!"
Nekem ötödik kocsim 18 éve vezetek. Jelentem eddig sosem jött ilyesmi, ráadásul motorblokkot se kellett szétszedjek, nyilván a szíjjak, hajtások szenzorok ellenőrzése, cseréje időnként kötelező ahogy a folyadékok és a lehetőségekhez mért egészséges "auókémia" fenttartása is.
"Annak az autónak semmi keresnivalója az utakon."
Mondod ezt te, de ehhez képes a Porsche vizsgabázisán műszakizott le, szerintem értenek hozzá!
Az autó árának tízszeresét nyaraltam már el vele amióta megvan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!