Tudok olyat, aki 17 évesen 10+ millióért kapott első autót, de ügyesen vezet, 3 év alatt egy karc nincs rajta, jobban vigyáz rá, mint a szeme fényére. Tudok olyat is, aki egy párszászezres bontószövekényt kapott, mégis alkalmatlan a vezetésre és már többször is törte.
Ez tőled függ, mennyire tudsz rá vigyázni, mennyit engedhetsz meg magadnak (vagy a szüleid), mire akarod használni stb. ÉN, ha most néznék magamnak egy első autót akkor olyan 1-2mFt között nézegetnék, de ebbe nem számolom bele az átírás + biztosítás + vásárláskori olajcsere, szervíz stb. költségeit. Mivel ezt nem engedhetem meg magamnak diákként, a szüleimtől meg nem várom el, hogy vegyenek nekem egy kocsit és tartsák fenn, így ezzel egyelőre várok, ameddig meg nem tehetem.
Ez tőled függ, milyenek az igényeid, mennyi pénzt szánsz rá.
Úgy gondolom hogy első autónak a legjobb, egy egyszerű régebbi benzines japán.
Attól függ.
Vehetsz első autónak egy 600 lóerős Mercit 60 millióért.
Csak arra kell vigyáznod, hogy ha az Árpád-hídon hajtasz, ne menjél 137 km/h-val, hátha nekimész a szalagkorlátnak.
Első autónak legjobb egy öreg autó. Amiben alig vannak légzsákok, rossz a töréstesztje és nincsenek vezetéssegítő elektronikái. ebben az a jó, hogy ha úgy alakul, akkor sokat fogsz spórolni a második autón.
Bosszantó, hogy az emberek azt hiszik, hogy az első autó valami különleges. Első autónak pont olyat kell venni, mint másodiknak: Amit meg tudsz engedni magadnak és ami kiszolgálja a céljaidat. Csak annyi a különbség, hogy nem árt, ha egy kicsit megbízhatóbb, mert az első autó tulajdonosainak általában nincs tapasztalatuk arról, hogy hogyan kell egy autót üzemelteni. Pl. kinél és hogyan érdemes javíttatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!