BMW E90 325i 2005 vezérléscserére és kuplungjavítás kettőstömegű lendkerékkel mi egy reális költség nem márkaszervizben?
500e vezérlés, 300e kuplung
Hasra ütésre ennyit mondott szerelőm, ez mennyire reális? Mondta, hogy kalkulál pontosabb árat, ezt csak úgy nagyjából mondta.
#29
És igen, ha annyira megakarnám mutatni akkor nem Octaviat veszek meg nem egy ilyen régebbi BMW-t, hanem kigurítók egy 40 millióst lízingre, csak éppen nem akarok ennyit költeni autókra.
Az én 318i-m most ment át egy nagyobb szervizen, ami tartalmazta ezeket is. 1 millió 300 ezerből 400 volt kb a vezérlés és 440 a kuplung kettőstömegűvel. Kicsit kevesebbet mint a kocsi árát ráköltöttem, de csak azért mert egyszerűen nem találtam jobb alternatívát, ami fiatal, relatíve kevés km, jó állapotú és nem kell azonnal szervizre költeni. Az 5,5-6,2 millió közötti sávot néztem és nem találtam olyat, amire megérte volna cserélni.
A BMW ugyan eladhatatlan lett, de a legfőbb típushibák cserélve, így egy nagyon jó állapotú autóm van, amit szeretek. Max a mérete miatt lett volna jobb a váltás. De a 630 feletti benzin, meg a januártól várható jelentős emelés mellett egy 6 milliós befektetés luxus lett volna. Ehelyett 1,3-ért van egy felújított autóm.
Kérdező, kb ilyen árakkal számolj minimum, ha meg akarod tartani hosszú távon, akkor költsd rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!