BMW-ben miért nem úgy működik az indexelő kar ahogy más autókban?
Nem erre gondoltam, hanem egy normál autóban van a középállás , balra akarsz indexelni lenyomod , ha eleget tekered a kormányt oda-vissza akkor visszajön , DE ha álló pozicióban kiteszed az indexet balra és szeretnéd, hogy abba hagyja akkor visszateszed középpozicióba, kvázi felfelé nyomod.
BMW-nél viszont ha álló helyzetben kiteszed a nem rövid 1 vagy 3 villanós indexet( beállítástól függően) hanem teljesen lenyomod, hogy balra indexeljen akkor nem felfelé kell visszanyomni (mert akkor elkezd jobbra indexelni) hanem újra lefelé kell lenyomni a kart, hogy abbahagyja.
#2
Látod nem vezettél még ezért nem értetted amit kérdeztem, nekem is nagyon fura volt, mert sok autót vezettem már, de az index elve az volt, hogy balra le aztán fel, jobbra fel aztán le, de itt meg ugyanarra kell le vagy fel nyomni, hogy abbahagyja...
#4
Nekem is volt Kia-m és nem így müködött, ezen csodálkoznék.. ott volt ugyanúgy a középpozició ahova visszatettem ha befejeztem az indexelést.
Ti most itt mind ezen a 3-at pittyenős indexelésen pörögtök(ami lehet 1 is beállítás kérdése) de nem ez volt a kérdés!
#7
Mondanál példákat évjárattal?
Én még csak BMW-ben és Mini-ben találkoztam ilyennel.
Hozzá lehet szokni, de sok értelmét nem látom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!