Zaporozsec 968-as autóban tényleg egy olajkályha szolgáltatta a fűtést? Az talán még léghűtéses motorral volt szerelve.
igen. az egy jólsikerült, kimondottan kemény tél kibírására készült ukrán autó volt. nem olajkájha hanem nenzines melegítő volt benne. az amúgy léghűtéses járgány fűtése jó lett volna a motorhűtéssel is, de a tervezők igazából állófűtést terveztek. Ha kevés volt a motorfűtés, akkor be lehetett indítani a benzines kályhát.
Jó kis autó volt, csak az erős gondozási igénye miatt nem szerették.
Ha a megfelelő zsírzást, motorolajat és jó benzint kapott, akkor egy BPest-Ankara út oda-vissza hiba nélkül megvolt. Persze nem százzal...azt már nem bírta.
"Jó kis autó volt, csak az erős gondozási igénye miatt nem szerették"
Tetszik ez a mondat :-)
Nm szerettél, nem Zaporozsecről álmodoztak, miközben éveken keresztül várták a Merkúrtól az értesítőt, hogy vére legyen már autó is a befizetett pénzért.
Sok volt vele a gond, még a többii szoci csodához mérten is problémás volt, de az egy olyan korszak volt, amit ma már nehéz elképzelni, nem azon volt a hangsúly, hogy mennyi gond van vele, hanem azon, hogy van.
Nagyon kevés családban volt autó, de megszokott látvány volt az utak melletti autó, motor szerelés, nem nyafogott senki, ha elromlott a járgány, akinek autója, motorja volt, megtanulta szerelni is azt.
A léghűtéses motor, benzinkályhás fűtés sem volt akkoriban szenzáció, néhány autóban sokáig kitartottak az őskövületek, főleg a teherautóknál.
Léghűtéses.benzinkályhás volt a Barkas is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!