A Magyar emberek jelentős hányada miért nem számol, gondolkozik?
Akármilyen 20-30 éves autó rendbetétele a jármű értékének többszöröse, ha le volt rakva 5+ évig.
Mikor egy normális kárpitozás milliós tétel, egy külső-belső fényezés pedig 1,5-2 millió.
Megveszi, majd tovább rohassza. Ezerből a 99%-a megy a MÉH-be, vagy a következő eladónak.
Ennek mi értelme van?
Jaaj embeer...
"Ezt a jármű èrtèkèt dumát hagyjuk már!
Azt kell nèzni tudsz e újat vásárolni!
Ha van egy autód ami megbízható (de 2000-res èvekbe gyártott) Az mèg nem 6 èvente eldobó üzletpolitikával kèszült.
Ha az árát nèzed felgumizod ,olajcsere aztán gazdasági totálkár.("mert ugye így már többet költöttèl rá mint kb az autó ára)
Mièrt rakják rendbe az autót? !Hogy kedve legyen megvenni valakinek! -De rend szerint magyarországon ez nem divat csak tákolják ,,,maximum talán kitakarítják jobb helyeken eladás előtt.
Nekem egy règi mercim van pl A világ összes km-e benne van.
Idèn fèktárcsát fèkbetètet lengèscsillapítókat kell cserèlnem plusz nègy új gumiabroncsot. Gyakorlatilag az autó jelenlegi piaci eladási árának az árát rá kène költeni.
(Nagy pènzről beszèlünk 1M) Èn pl ennyèrt vettem irreál infláció előtt)
? Most mit vennèk ebből a pènzből ami ilyen kènyelmes megbízható bőrülèses seggmelegítős autómataváltós 4 ajtós ès keveset fogyaszt?
A legolcsóbb leggagyibb kis nyomorèk új autó fapaddal zörgős csörgős műanyaggal 90%ba műanyag blokkal is 9 Millió.
-Hát az most szerinted megèri?
"De rend szerint magyarországon ez nem divat csak tákolják"
Az értékesítésekben max, de ha nem kezdő szerelőtől veszel azok megcsinálják rendesen! Én melóztam autószervízbe (nem atószerelőként), az volt a fusi jópár szerelőnek, de volt, hogy még a vizsgabiztos is összeállt velük felesbe, hogy együtt javítgatták meló után a saját szajrét, volt hogy három négy héten át is napi 4-5 túlórába, a művezető engedte nekik, amikor nem volt dömping az ügyfelekből!
Én is olyan kocsit vettem egyébként (2000-es évj mazda), ami hivatalos műhelyből van és ami egyben vizsgáztató is.
Nem érdekük xart eladni, utána úgyis mennének a nyakukra!
Sok hazsbnáltautót egyébként még ha nincs is baja (=vagy még nem látszik), megéri teljesen szétszedni meg újrarakni, továbbá akik ebben dolgoznak azok képben vannak az összes csere intervallummal, azokkal is amik nem látszanak!
Vehetsz te egy gyári szervizes 10 éves autót, ha van benne már valójában 600 ezer km amit visszapörgettek 200-ra na ott már alapból az egész üzemanyag rendszer gatya, és egy cserével meg újrabeállítással / teljes homokfúvásos blokk kipucolással az autó új életre kell! A futómű ugyanez...
Egy átlag használtautó kereskedő nem tudja ezeket megcsinálni, ezekmiatt vannak a negatív élmények!
És igen ahol én mlóztam ott jóáron adják tovább, mert kintről szrért hugyért szerzik az ilyen kocsikat, amik lefoglalásokból, balesetekből stb-ből kerülnek magyarországra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!