A Magyar emberek jelentős hányada miért nem számol, gondolkozik?
Akármilyen 20-30 éves autó rendbetétele a jármű értékének többszöröse, ha le volt rakva 5+ évig.
Mikor egy normális kárpitozás milliós tétel, egy külső-belső fényezés pedig 1,5-2 millió.
Megveszi, majd tovább rohassza. Ezerből a 99%-a megy a MÉH-be, vagy a következő eladónak.
Ennek mi értelme van?
És akkor ilyen barmokkal van tele az út is, mint a kérdező.
Qrva okos, valszeg nemmagyarember, ha már így kérdezi.
Miből gondolod, hogy bárki is rákölt egy 30 éves autóra bármilyen összeget is?
Amúgy megsúgom, ilyen autókhoz már fillérekért szórnak ki bármilyen alkatrészt, és zömében aki ezeket megveszi, az ki is tudja cserélni. Ergo lényegesen jobb műszaki állapotban lehetnek ezek, mint a te szarod, amit most épp hajtasz, csak anyuci nem ad már rá pénzt.
Az agyatlan hülyéknek meg ott vannak a milliós autók, amivel tudja a rongyot rázni, meg elkölteni a családja elől a proli melóhelyén szerzett kis pénzt, és játszani a nagyonokos, menőcsávót, mint te.
"Akármilyen 20-30 éves autó rendbetétele a jármű értékének többszöröse, ha le volt rakva 5+ évig."
Maradjunk annyiban, hogy nem értesz a kocsikhoz!
Egyrészt ha veszek valamit ami gurul annak még az átiratása is többe kerül mint az autó értéke, de ez hol érdekli azt akinek csak annyi pénze van rá de kell alá egy kocsi!
Másrészt autószerelők másodállásba élnek abból, hogy import hazsnált kocsikat raknak rendbe amikkel azután évekig semmi gond nincs!
Én hetvenezerért vettem egy 2001-es mazda demiót még a covid előtt. Hátulról belementek szóval cserélve lett a hátulja, meg valami suta "nagyi sofőr" megfőzte benne a motort egyszer félig mert nem vette észre, hogy elment a hűtőviz, szóval ott is mindent újrahúztak a szijjakig bezárólag.
215000-en állt az óra, de 138.000 nél még járt a gyári szervizbe mert az ajtóküszöbnél még ott volt a német matrica!
Eddig voltam vele nápolyba, velencébe, riminibe plusz napi melóbajárás, az olajcserén kívül eddig semmi gixer nem volt eddig, és hatéves rajta jelenleg a gumi!
Az elődje egy 1998-as daihatsu volt, jelenleg másfél éve pihentetem, mert kicsit elkapta a rozsdi aztán kekeckednek a műszaki miatt, azt még 2014-be vettem, azzal is megjártam triesztet meg rómát is háromszor.
Amikor igy elszállt az üzemanyagár agyaltam az LPG re váltásról, az átalakitásuk a bürökrácia miatt kivitelezhetetlen szóval autókereskedésekbe nézegettem LPG-s autókat de szó szerint siralmas volt az állapotuk, meg az a leszromság is amit a kereskedők tanusitottak az 500 ezer alatti kategória irányába. Sok pénzéhes fityma!
Ennyit az elméletekről meg a matekolásról..
"és zömében aki ezeket megveszi, az ki is tudja cserélni."
Javából kb, mert nem kell hozzá hatszázféle célszerszám!
Mert egyszeruen ha dragabb kocsid van szetszednek az emberek.
Kepzeljuk el ezt a szituaciot: Csak dolgozol, dolgozol, van egyszerre 2 munkad, vagy 3(ismerek ilyet), es veszel egy Tesla-t 12 millio forintert hitelre mert mindig ez volt az almod.
Karambolozol egy teherautoval, mert nem adsz elsobbseget, feltoltik YouTube-ra, es a kommentekben szetszednek azok, akiknek nincs penzuk kocsira, vagy Tesla-ra.
Szoval akkor mit kell csinalni? Ugyan ugy megvan a 2-3 munkad, kikoltozol Ausztria-ba, ott nem irigyek az emberek. Ennyi.
Magyarorszagon nagyobb erteku kocsit SOHA, mert nem tudnek rendesen aludni, ha velem tortenne ilyen, hogy elnezek egy tablat, es az emberek olyanokat irnak, hogy "Helyes megérdemelte a büdös tesla majma." meg ugye a tobbi.
Ha lenne a bankban 50 millio forintom, akkor elso dolog az, hogy elkoltozok mas orszagba. Ott nem lesz ez mint itt.
16.
Akinek 2-3 munkahelye kell legyen egyszerre és még ezt tetézve így is csak hitelből lesz egy bizonyos kocsija, azt nem kell kell külön lefikázni, mert valóban alanyi jogon is hülye. Nincs arra a kocsira pénze ugyanis.
amugy a 3 munkahelyet ugy ertettem, hogy nem mindig kell csinalni mind a 3-at.
pl. egy rendes munkahely, es 2 az interneten pl videovagas, amit akkor csinalod ha akarod, nincs megmondva hogy 9-tol estig videotvagj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!