Ráköltenél egy 2007-es 3-as BMW-re kb 2,5 millió forintot?
Úgy tűnik, hogy az egyébként hibátlanul működő autóm gazdasági totálkáros kb.
266 ezer km van benne, így ugyan nincs hangja a vezérlésnek még, de már nyilván cserélni kell. Akkor már a kuplung is teljes csere a kettőstömegűvel, valamint a csapágyak, tömítések, stb. A futómű is felújítás érett. Munkadíjjal együtt kb 2,5 millió forint lenne a teljes nagyszerviz.
Költsem rá és legyen egy hosszú ideig újra üzembiztos, de eladhatatlan autóm, vagy adjam el 1 millió alatt bőven és vegyek egy másik használt autót, amire biztos szintén költeni kell?
Az a baj, hogy így nem adnám el nyugodt szívvel, de ha meg csak vezérlést cserélek, akkor is már felette vagyok ráfordításban a valódi értékének.
A másik autó egy 2017-es Mazda 6 lenne, ami kb 6,5 millió forint. Szép autó, de azért 4 millió a különbség a kettő között és 2,5 millió ráfordításból újra fasza kocsi lenne a BMW-ből is.
Nem tudom mit tegyek…













































Legjobb ha kereskedésbe passzolod el, nem hiszem, hogy olyan baj lenne vele, amíg nem csörög a lánc addig jó.
Azt is vedd figyelembe ha beléd mennek és totálkár lesz az autó akkor a KFB nem fogja érdekelni, hogy 2,5 milliót ráköltöttél sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!