Ráköltenél egy 2007-es 3-as BMW-re kb 2,5 millió forintot?
Úgy tűnik, hogy az egyébként hibátlanul működő autóm gazdasági totálkáros kb.
266 ezer km van benne, így ugyan nincs hangja a vezérlésnek még, de már nyilván cserélni kell. Akkor már a kuplung is teljes csere a kettőstömegűvel, valamint a csapágyak, tömítések, stb. A futómű is felújítás érett. Munkadíjjal együtt kb 2,5 millió forint lenne a teljes nagyszerviz.
Költsem rá és legyen egy hosszú ideig újra üzembiztos, de eladhatatlan autóm, vagy adjam el 1 millió alatt bőven és vegyek egy másik használt autót, amire biztos szintén költeni kell?
Az a baj, hogy így nem adnám el nyugodt szívvel, de ha meg csak vezérlést cserélek, akkor is már felette vagyok ráfordításban a valódi értékének.
A másik autó egy 2017-es Mazda 6 lenne, ami kb 6,5 millió forint. Szép autó, de azért 4 millió a különbség a kettő között és 2,5 millió ráfordításból újra fasza kocsi lenne a BMW-ből is.
Nem tudom mit tegyek…





Én így voltam/vagyok egy 2014es kia-val bár nekem mellette van egy ilyen Mazda 6 is. :) Már keresem az újabb autót és nem kínlódok tovább egy koreai hulladekkal.
A BMW esetében annyi van benne hogy legalább értelmezhető autó, tehát esetemben míg egyértelmű a csere oka, addig nálad rezeghet a léc. De én a csere mellett vagyok, szivjon vele az aki akar










320i.
#3-as: nem szakadt el, nem azért ennyi a költség. A vezérlés csere 200 ezernél is fél millió munkadíjjal és 260 ezernél is ha nincs gond. A kuplung készlet pedig 360-450 ezer között, gyártótól függően. Plusz munkadíj. Tehát ez a két tétel önmagában 1 millió forint. De ha már meg van bontva a motor, akkor nyilván amit csak ésszerű keretek között cserélni lehet, az legyen új.




















Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!