A Maserati Quattroporte miért ilyen ritka? Miben más mint német konkurensei? Egy A8/7-es/S-osztályhoz viszonyítva átlagosan mennyire jobb vagy netán rosszabb autó? Kb. mennyivel drágábbak/olcsóbbak az alkatrészek vagy a maga a fenntartás?
A beltér mennyire jobb/igényesebb a fent említett konkurenciához?
Miért "elenyésző" a számuk az utakon a németekhez képest?
Nos a szerviz baromi draga, volt cikk rola, horror tenyleg.
Kicsit rétegautó szerintem. Kevesebbet is gyartottak belőle nyilván, ezert nem lesz bele bontott cunyó, szóval a telepi feltörekvők, meg kisstílű gangstak maradnak a német triónál.
Ez utóbbiakból meg sok van. Egy ilyen kocsira nem elég a 400/hó kézbe.
Nagyon gyakran elkövetik azt a hibát, hogy az A8 3.0 TDI-hez, az S320 CDI-hez, meg a BMW 730d-hez hasonlítják. Annál drágább, de nem azokkal van egy kategóriában. Hasonlítsd az S8-hoz, az S63 AMG-hez, meg a 760-hoz. Na, ahhoz képest nem drágább a fenntartása.
Amiért nem veszi senki?
- Nincs jó hírük. Elvileg elég megbízhatatlanok
- Baromi nagy értékvesztésük van ha újan veszed (durvább mint a németeké)
- Elég réteg autó. Kell egy olasz szerelem, hogy valaki ezt válassza a németek felett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!