6-os Bmw tapasztalatok? Megéri az elményért? Mennyire kényelmes?
Harmadik generációson gondolkozom. Mekkora élményt nyújt egy ilyen? Tudom hogy a praktikussága 0
Mindenképp a 3 literes benzinest vagy dízelt vennék. A dízelről nagyon jókat hallottam. Tudom hogy en bloc egy pénztemető egy ilyen auto mert minden drága bele meg úgyis elromlik valami benne de mennyire "jó autók"? Hétvégente járkálnék vele nagyobb távokat illetve kis túrázásokra használnám. Átlagos hétköznapokon nem autózom szóval a fogyasztás nem a top prioritásom tudom, hogy magas... bár a dízelek elv nem rosszak és jó teljrsítményt hoznak a konyhára.
Nagyon nagy fanatikusa vagyok a 6-os szériának kiskorom óta de sajnos újjabbat még sose tudtam kipróbálni. Egy első generációs vam otthon de arra még rá kell fordítani nem kevés munkát.





Kényelem:
Nekem nem jött be.
Sem utasként, sem vezetőként, hátul egy rémálom. (F13)
Volt E92-m, sokkal kényelmesebb a sportülése, mint a 6-osé.
6-os tulaj is panaszkodott rá, hogy aki megszokta az 5-ös 7-esben a komfortülést, annak kényelmetlen, de még az én 3-asom is kényelmesebb.
Élmény:
Azt maximálisan hozza, alapból a dupla turbo, brutál nyomaték és parádés a kipuffogó amikor sport módban nyit.





Milyen élmény? :D Ne érts félre, mindenkinek megvan a maga vágya és mindenki másban érzi jól magát. Ha neked ez egy 6-os BMW, akkor élmény, persze. De ismerjük nagyon jól a BMW-k általános életútját: megveszi a pénzes újonnan, használja pár évig amíg szól a garancia, akkor még tényleg élmény, eladják áron alul valami kiskirálynak, aki lezúzza és problémagyárrá "alakítja", aztán áron alul megveszi valami balek és a gatyája is rámegy, maximum fél év múlva, de általában hamarabb, legszívesebben felgyújtaná és a legkisebb élményt sem fogja találni. Korából adódóan te jó eséllyel már a harmadik kategóriába esel. Esetleg ha a széria végéből válogatsz (2016-7-8, akkor esetleg még lehetsz a második kategória, ebben az esetben vehetsz jó állapotút, viszont hogy az is maradjon és ne csússz át a harmadik kategóriába, ahhoz erősen zsebbe kell nyúlni és tilos fillérbaszóskodni.
Szóval minden csak pénz kérdése. Ha van rá zseton és nem vagy rest kiadni, akkor hajrá. De ha azt hiszed, hogy a "német prémium" azt jelenti, hogy sosem megy tönkre (mint a BMW tulajok 90%-a), akkor csúnyán rá fogsz fázni. Ez már nem az első generációs kategória. Na AZOK még bármikor bármeddig, de ezek az újak már nem.
Tudom, hogy mit jelent a "német prémium" direkt írtam is, hogy úgyis elromlik rajta valami stb stb. Csak van különbség hiba meg hibára való hajlandóság között. Az érdekelt csak hogy milyen autó mert megbocsájtom azt hogy konstans nyűgje van ha azt jól hozza amire kitalálták és nem olyan érzés vezetni mintha egy trabiban ülnél érted.
Egyébként rááldozom a pénzt ha arról van szó azzal nincs baj. Mióta vezetek csak németekbe ültem, szóval a kínokra felkészültem, hogy elromlil stb. Az elektronikai hibák mennyire gyakoriak ezekben? Kikelző stb. Jelenleg Audibol váltanék erre és elég sok kínom van a kijelzőkkel meg em bloc az informatikai rendszereivel,pl.: nem jelzi vagy nem jól az olajszintet stb ilyesmikre gondolok
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!