Mire utalhat a piros akkumulátor kigyulladás?
Elég peches a szériám. Nemrég műszakiztattam az autóm, és előtte javítva lett számos dologra. Aztán hazavittem, és rögtön megadta magát az egyik henger. Visszavittem, elektromos hibája volt, megjavították. Azóta ahogy ráadom a gyújtást, világít a piros aksi a műszerfalon, de csak míg be nem indítom a motort. Ez lehet annak a következménye, hogy buherálták a vezetékeket? Az aksi 5 éves TAB márka. A generátor 2 éve lett cserélve, de a legolcsóbbra.
Indításkor egyből elalszik a piros. 20 éves autóról van szó.
Pedig márkaszervízben volt javítva, és folyamatosan hibát jelez, ahogy hazaérek.
Ha ráadod a gyújtást, de nem indítod be a motort, akkor az akksi és az olajnyomás lámpája világít. Az akksi azért, mert nincs töltés, az olaj azért, mert nincs olajnyomás. Amikor elindul a motor és az ékszíj elkezdi hajtani a generátort, akkor van töltés, kialszik a lámpa, ugyanez az olajszivattyúval is.
Itt inkább az a furcsa, hogy az olaj-lámpa nem világít.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!