BMW N47 kigyulladás miért?
Először is kérem csak hozzáértők szóljanak hozzá.
Ugye van az N47D20 kódú motor, ami hajlamos kigyulladni. Ennek fő okaként emlegetik első sorban hogy műanyag a szívósor, pont mögötte megy az üzemanyagkábel, de a hibás EGR-hütőt is okként nevezik meg ami eresztheti a hűtöfolyadékot. Így ez a motor tűzveszélyes lehet.
Viszont ahogy nézem, a Mercedes hason kaliberű OM651-es motorján is műanyag a szívósor, meg amúgy szinte minden motoron BMW-n belül és kívül, de azok nem hajlamosak a kigyulladásra.
Akkor ezek alapján az N47-es motornál a kigyulladás kulcsa a rossz EGR-hűtő?
Valahol a BMW tervezőasztalon...
- Hé Günther, épp tervezem az új motort. Szerinted hova tegyem az akksit?
- Hát ez jó kérdés Hans. Van neki bőven elég hely, de csak a poén kedvéért... hallod figyelj... TEGYÜK BE HÁTRA A CSOMAGTARTÓBA!
- Lol.
- Lol.
- Na és ha bikázni kell?
- Semmi baj. Hátulról elhúzunk 5 méter pozitív és negatív kábelt az akkutól a motortérig. Természetesen egymás mellett, hogy baj esetén azonnali legyen a testzárlat.
- Nagy király vagy te Günther. De nekem valami még hiányzik. Ez így elég veszélyes, de a 18 éves hülyegyerekek, akik ezzel a motorral fognak autót venni, valami extra veszélyre vágynak, mert ők mind nagyon menők. Vágod?
- Van benne valami. Na ide figyelj. A kábelpár az akkutól a motortér bal oldalába lesz húzva. De az ott nem lesz jó helyen, mert a jobb oldalában kellene, hogy legyen.
- Akkor tervezzük újra?
- Hülye vagy? Dehogy! Egyszerűen csak fogjuk és további 2 méter vezetéket áthúzunk a forró motor fölött. Veszélyt akarsz, veszélyt kapsz. Na ezzel már lehet menőzni.
Ott van a baj hogy régen nem volt velük baj?, de mióta itt eza rohadt net minden ről tudnak az emberek.
Csak nagyon jó volt a reklámjuk és mindenki azt hitte hogy a német technika milyen jó.
Aztán kiderül hogy szinte mindenki a fejükre nőtt.
Most aztán kapkodnak össze vissze és csinálnának ők mindent hogy a régi hírnevük megmaradjon, de ez egyre kevésbé sikerül vagy már kevesen hisznek nekik.
Itt a gyk-en is minden második kérdés a nagy német autó hibákról szól.
Én is bmw-t akartam régebben venni, de akkor nem jött össze.
Áldom is a sorsom hogy ez az elfoglaltságom miatt nem jött össze.
Több rokon, kolléga is neki szaladt a bmw, audi és merci vásárlásnak.
AZtán rájöttek hogy nem olyan az mint gondolták.
Állandóan csak vitte a pénzt , hiába költöttek rá több százezret, lett újabb bajuk.
Bár ezeknél egyik se gyulladt ki de szinte mindenki félt tőle hogy egyszer az lesz velük.
De az hogy az EGR hűtő lenne ahibás az se egy konkrét dolog mert akkor azt meglehetne csinálni vagy cserélni is.
Szerintem pontosan senki nem tudja hogy mi a bajuk, csak ne kelljen nekik kártéritést fizetni , ez a biztos az egészben.
Szóval ha nincs net, senki nem tudja meg hogy milyen szarok ezek.
#2 értem, akkor ez megint nem kérdés volt, hanem egy önfényező kérdező tudásfitogtatása nulla tudásra.
A totalcar ezen cikkei egyébként jók, a lényeg bennük van.
AZ azért észre vehető hogy bántja a válasz a bmw fanok csőrét.
Hát sajnálom de ez az igazság hogy borzasztó rossz technika .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!