Az f10-es bmw szériáról kiderült hogy hajlamos a kigyulladásra a 2 illetve a 3 literes dízel.A c7-es a6ról és a w212-es e osztályról nem derült ki semmilyen típushiba 10 év alatt?
Figyelt kérdés
2020. dec. 5. 15:14
2/6 anonim válasza:
Nem, mert azoknál nincs az a tervezési hiba mint az F10-nél, ami amúgy gyógyítható.
3/6 anonim válasza:
Az A6 C7 nagyon jól sikerült széria (ahogy az előző C6 is az volt).
4/6 anonim válasza:
Az f10nél ki lehet javitani a hibát. megfelelő szerelő kell csak.
a6 c7. fsi motoroknál vannak hibák az első évekből. elektromos kézifékkel szoktak bajok lenni. ha jól emlékszem akkor a 2.0 dizelnél olaj zabálási problémák is vannak.
w212 mercik már nem rohadnak ugy mint a 211 és a 210 de a 211ből maradtak még elektronikai hiábi. bizonyos motoroknál figyelni kell a vezérlésre, időzitő lánc problémák.
5/6 anonim válasza:
TFSI motorok a kokszosodással és az olajszivattyú hibákkal, az mi ha nem típushiba?
6/6 anonim válasza:
18d és 20d a problemás, az 25 és felette már nem annyira. Egyébként egyszerű a veszély elhárítása, EGR-t cserélni kell fémre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!