A hátsó merevhídon lévő felületi rozsdára érdemes lehet ilyet fújni?
Rozsdára szerintem nincs értelme. Na meg a cink spray szerintem irtó hülyén nézne ki rajta.
Olyan vastag ott az anyag, hogy 20 év alatt sem fog a híd átrohadni. Ha nagyon zavar, drótkefézd le! Utána rozsdaátalakító és alvázvédő.
Én ilyen festékkel festettem a futómű elemeit, nagyon tartós anyag
Rozsdaátalakítóra alvázvédőt?
Vak vezet világtalant! Az ilyen tanácsoktól van tele az összes topick.
Alvázvédőt alvázra fújunk, benne van a nevében. Egy autógyártó cég sem ad ki így járművet. Attól, hogy 10-ből 8-an ráfújják akár még számlásan is (esetleg kihígítva) sem szakszerű, és nem oda való.
Drótkefézze le, kenjen rá rozsdaátalakítót majd érdesítés után alapozza le, majd mehet rá egy akármilyen 2 komponensű festék.
#4, nem saját kútfőből okoskodok. Parancsolj! Nyilván a Dinitrolnál (én ezeket a termékeket használom, természetesen nem kötelező, ez sem szentírás, nem állítom, hogy más márka nem jó) "akkora hülyék", hogy szándékosan "marhaságokat" írnak a saját termékük technikai adatlapjára. Idézem:
"Ajánlott legalább egy éjszakán át hagyni száradni, ezután kerülhet rá más
anyag, pl. ALVÁZVÉDŐ, vagy festék."
Ha neked az a szimpatikus, kidekorálhatod zománcfestékkel is. Csak a kocsi aljára, ahol bármikor felpattanhat egy kavics, bármi megkarcolhatja, nem a legpraktikusabb, legtartósabb megoldás.
#4 vagyok
Olvass gyártástechnológiát, kérdezz hozzáértő mérnököt aki minden nap ebben dolgozik. Attól, hogy rá van írva az általad használt flakonra, még nem szakszerű.
Évtizedek óta a szakmában dolgozok! Olvasok, fejlődök és figyelemmel kísérem az új technológiákat.
Amit Te taglalsz az semmi más, csak az olcsóság és egyszerűség. Ha meg bontani kell, akkor fél napot takarítom mire érdemlegesen neki tudok állni szerelni, mert egy magasan kvalifikált ember össze fújta amit csak tudott (csavarfejek, kilógó menetek, ...). Feléből, harmadából maszkolnak, majd felveszik a lóvét az 1-2 órás taknyolás után. Kivétel mindig van!
A laikus ügyfél meg örül.. ja, egy ideig.
Az elmúlt években megszaporodott az Osztrák autók telibe alvázvédőzése, hogy a korrodált fém el legyen takarva. Nem látszik, cserébe jó sz@r is.
Hívj fel egy BÁRMILYEN nagy autógyártó céget, és hozd szóba nekik, hogy mit gondolnak az alvázvédővel való bevonással egy merevhíd esetében.
Aki ilyet javasol, azt még aznap kimozdítják a pozíciójából!
További tartalmas, szakszerű munkát kívánok!
Ha ennyire képben vagy, akkor te is tudod, hogy alvázvédő alatt nem csak a vaskos bitumenes trutyit értjük, amit annó a Ladák aljára fújtak.
Nálunk emiatt soha nem volt még reklamáció. De akkor tégy belátásod szerint...
Igen, mert ehhez vannak szoktatva az emberek. A vizsgabiztosok is átengedik, "ez a bevett szokás".
Kint Németben ha meglátják a fekete bitumennel befújt alvázat, akkor garantált a sikertelen vizsga. Ott csak az "áttetsző" engedélyezett, hogy lehessen látni az autó taposó lemezét.
Ár/érték arányban gazdasági totálkár lenne egy szakszerű alvázvédőzés egy +20 éves autónál. Erre csak annyit, hogy akinek majomra annak banánra is legyen.
Részemről ennyi, hiába emelek hangot, ugyan ez a tendencia lesz addig, amíg nem módosítják a vizsgakövetelményeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!