Tényleg ilyen szigorúak a vizsgabiztosok forgalmi vizsgánál?
Ajánlom, tanulmányozzátok át a vizsgalapot:
Azonnali bukást jelentő hiba, ha a tanuló nem tudja indulás előtt végrehajtani az előírt ellenőrzéseket, vagy elmulasztja az üzemifék-próbát.
Ezek fölött legfeljebb szemet hunyhat a vizsgabiztos,. bár azt nem szokták felróni neki, hogy miért engedett át, amikor buktatni kellett volna...
Forgalmi vizsgán meg lehet úgy is bukni, hogy a kapun se hajt ki a vizsgázó, kötelező az üzemifék próba, és kötelező bekapcsolni a biztonsági övet, akkor is, ha az nem kérik.
"NEM ÉLETSZERŰ"
Ezt senki sem vitatja. De attól még ez is egy feladat és nem fog leszáradni a lábad, ha elvégzed.
"előttem 8 vizsgázóból 7-et negbuktatott. De nyilván mindenki hülye"
Teljesen reális szám, nagyon kevés tanuló megy át elsőre. Ez az információ semmit sem bizonyít, legkevésbé azt, hogy neked lenne igazad.
"meg te, kedves 19-es, aki nyilván hibátlanul végzel el minden feladatot vizsgaszituációban."
Szintén nem igaz, én is buktam elsőre. Nem szégyen bukni. Éppen ezért én nem kezdtem el másokat szidni és hibáztatni, meg hisztizni, mint egy óvodás. :)
#21 "bár azt nem szokták felróni neki, hogy miért engedett át, amikor buktatni kellett volna"
Nagy igazság. Persze az ilyenek képtelenek elhinni, hogy legalább ugyanannyiszor hunynak szemet hibák fölött, mint ahányszor beírják azokat. Írtam #24-ben hogy én is buktam elsőre, de előtte 2 hibát elnézett. Csak ugye azt is érteni kell, hogy bizonyos dolgok a vizsgabiztos értelmezésén múlnak, de vannak egzakt részek, ahol nincs kérdés, hanem egyszerű igen vagy nem. A fékpróba pont ilyen. Volt fékpróba? Nem. Akkor nincs miről beszélni, erről nem a vizsgabiztos tehet.
Amikor én vizsgáztam, mellettem egy másik hölgy is vizsgázott, ugye más vizsgabiztossal. Körbement az autó körül, beült, elindult, kikanyarodott, majd kb 5 perc múlva látom, hogy kanyarodik vissza az autó, már az oktató vezeti. És ott is a fékpróba miatt volt hasalás. Szóval nem kirívó az ilyen eset sem.
De azért igaz az is, hogy kell a kémia a vizsgabiztos és tanuló között. Ahogy pl oktató és tanuló között is. Én pl váltottam oktatót, mert az elsővel nagyon rossz volt a kapcsolatom.
#27
Törekedj arra, hogy ha mégis megbuksz, akkor csak úgy, hogy tudj belőle tanulságot levonni a következő vizsgához. Kapkodásnak, sietségnek a vizsgán nincs helye!
Sebességtúllépés, elsőbbség meg nem adása és egyéb hasonló hülyeségeket ne kövess el!
+1 ha a gyalogos a zebra felé tart (mégha 10 méterre is van onnan), állj meg!
"ha a gyalogos a zebra felé tart (mégha 10 méterre is van onnan), állj meg!"
Erről annyit, hogy van a vizsgalapon olyan pont is, hogy " a járdán lévő gyalogost az úttestre csalogatja"
Nem azonnali bukást jelentő hiba, de ha több alkalommal is behúzza a vb, bukást érhet.
Fogják gyakorolni a gyalogos elengedését, de annak része az is, hogy egy bizonyos távon túl lévő gyalogost nem kell megvárni, pl, az még az átjárótól olyan messze van, hogy mire oda ér az úttesthez, már az autó elhagyta a zebrát. Nem lehet távolságokat írni, a gyakorlások során az is alakul, 100 méterről már sokszor lehet látni, hogy a zebra közelében van-e, illetve oda közelít-e gyalogos... ha meg nem belátható, akkor úgy is lassítani kell, ha nincs ott gyalogos
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!