Nem lenne egyszerűbb ma is egyszerű soha el nem romló szívó dízeleket gyártani?















Az a baj hogy ahogy terjednek a suvok úgy generálják a suvok terjedését.
Aki nem suvban ül az veszélyezteti a gyerekeit, mert a suvval való találkozás bedarálja az autóját.
Én is törésteszt alapján vettem a kocsit, bár nem suv, de megvédi majd a kölyköket





Egy sívó dezső az életben nem hozná az Euro6-ot! Másrészről kellene vagy 3 literes motor, hogy ne legyen egy lomha dög. Na az meg a 100g/km CO2-t nem fogja hozni.
2005 óta csak dízel autóim vannak és imádom őket. De már a 2005-ös is CR rendszerű volt. A mostani Eu6-os biturbós. És teljesen nyugodtan alszom. Ha valami elromlik rajta, megjavíttatom. Valamit valamiért! Ha ez anyagi gondot jelentene, eszembe nem jutott volna autót venni.




















Minden a biznisz, természetesen.
Környezetvédelem <-> Crossover/SUV és amerikában pickup láz, már mást nem is vesznek szinte, ezek nem praktikusabbak egy kombinál vagy egyterűnél, de nagyobbak, többet fogyasztanak és erősebb motor kell bele azonos menetteljesítmény eléréséhez, többe kerül legyártani.
Környezetvédelem <-> Folyamatosan bonyolultabbá váló technológia az autókban, melynek köszönhetően már 12-15 évesen egy új autó gazdasági TK lehet majd, ha tönkremegy benne pár drágább berendezés (amit a környezetvédelem miatt tettek bele, de nélküle nem működik vagy vizsgázhat le). Tehát akkor az az autó ipari hulladék, helyette másikat kell gyártani ami szintén szennyezés. De pénzt hoz a gyártónak.
Megbízhatóság <-> Nagyobb teljesítmény: te melyiket vennéd ha lapulna most mondjuk 20 millió a zsebedben, egy 200 lóerős 400nm nyomatékú, már szinte alapjáratról nagyot húzó turbódízelt/turbóbenzint, vagy egy csak pörgetve erős, alapból is gyengébb, és közben ugyanannyit fogyasztó nagyobb szívóbenzint hasonló teljesítménnyel? Én mint oldschool autókat szerető ember az utóbbit, de a vásárlóközönség 90%-a az elsőt, mert azt könnyebb vezetni. Tehát akkor azt fognak fejleszteni.





Valahol igazad van:
A gyártók lényegében kiengedték a szellemet a palackból azzal, hogy mindenféle hiper-szuper erős motorokat kezdtek el gyártani, ami nyomatékos, így az egyszerű ember is megtapasztalhatja a nyomaték erejét. Erről ma már a városi ember nem akar lemondani, még akkor sem, ha nem tudja uralni a s*ge alatt erőt.
A környezetvédelmi "probléma" meg számomra totálisan hiteltelen, amióta kiderült a VW botránya. Főleg egy olyan országban (Mo.), ahol szinte minden ember beteg, átb*sz mindenki mindent (pl.: kikötött katalizátorok) tök fölösleges EURO-normákról beszélni. Innen nézve szerintem is jöhetnének a szívódízelek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!