Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem lenne egyszerűbb ma is...

Nem lenne egyszerűbb ma is egyszerű soha el nem romló szívó dízeleket gyártani?

Figyelt kérdés
Fillérekből fenntartható és alacsony fogyasztású motorok amikben nincsenek több százezres elromló alkatrészek.
2023. márc. 8. 19:00
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Az ilyen autó senkinek sem az érdeke egy fogyasztói társadalomban. Lehet,hogy te egy zöldségesben dolgozol, de a vevőd, meg egy olyan gyárban, ami egy autógyárhoz szállít alaktrészt. Viszont ha azt az autót nem javítják, nem cserélik le időnként, akkor annak az embernek se lesz munkája, így neked se (annyi)vevőd, amiután te se tudsz anyni költeni. Ez egy ilyen ördögi kör.
2023. márc. 8. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 Ékezetes billetyűzet ***** válasza:
100%
Dehogynem lenne egyszerűbb. De hogyan nyomod át az egyre szigorodó környezetvédelmi előírások kacifántos vizsgálatain és hogyan adod el a harmatgyenge dizelmotorokat a vásárlóknak, akik hatalmas SUV-okat akarnak vásárolni minél nagyobb teljesítménnyel?
2023. márc. 8. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Mi simán jártunk 5-en dolgozni egy 1.7-es szívó f astrával most meg 3 tonnás 600 lóerős suv kell hogy 2km-re iskolába vigye anya a gyereket?
2023. márc. 8. 19:17
 4/10 nemaRendőrség ***** válasza:
56%

Az a baj hogy ahogy terjednek a suvok úgy generálják a suvok terjedését.

Aki nem suvban ül az veszélyezteti a gyerekeit, mert a suvval való találkozás bedarálja az autóját.


Én is törésteszt alapján vettem a kocsit, bár nem suv, de megvédi majd a kölyköket

2023. márc. 8. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Egy sívó dezső az életben nem hozná az Euro6-ot! Másrészről kellene vagy 3 literes motor, hogy ne legyen egy lomha dög. Na az meg a 100g/km CO2-t nem fogja hozni.

2005 óta csak dízel autóim vannak és imádom őket. De már a 2005-ös is CR rendszerű volt. A mostani Eu6-os biturbós. És teljesen nyugodtan alszom. Ha valami elromlik rajta, megjavíttatom. Valamit valamiért! Ha ez anyagi gondot jelentene, eszembe nem jutott volna autót venni.

2023. márc. 8. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Lenne rá kereslet bár nyilván nem akkora mint régen(amikor nem nagyon volt más). Viszont ma már szinte senki nem érdeke olyan autókat gyártani, ami tényleges sokáig elmegy komolyabb problémák nélkül. Valmint itt van ez a környezet védelmi jópofizás is. Viszont jó hír az, hogy szerencsére lehet még ilyen autókat venni. Az egyik bátyámnak az egyik autója egy 38 éves 2es golf gtd jóval több mint 1.5 millió km-el. Azt hiszen 4x volt fúrva volt fúrva a motor. A mai napig megy, azzal jár a mezőre.
2023. márc. 8. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
38%
EU környezetvédelmi normák: -Ezt komolyan gondoltad,tesó?
2023. márc. 8. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
53%
A környezetvédelem senkit sem érdekel. Csak egy politikai marketing. A '85-ös 1.6-os szívóbenzines kocsimnak, amire még katalizátort sem tettek, és fekete plakettes, alacsonyabb a károsanyag kibocsátása, mint egy X5-ös BMW-nek.
2023. márc. 9. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
73%

Minden a biznisz, természetesen.


Környezetvédelem <-> Crossover/SUV és amerikában pickup láz, már mást nem is vesznek szinte, ezek nem praktikusabbak egy kombinál vagy egyterűnél, de nagyobbak, többet fogyasztanak és erősebb motor kell bele azonos menetteljesítmény eléréséhez, többe kerül legyártani.


Környezetvédelem <-> Folyamatosan bonyolultabbá váló technológia az autókban, melynek köszönhetően már 12-15 évesen egy új autó gazdasági TK lehet majd, ha tönkremegy benne pár drágább berendezés (amit a környezetvédelem miatt tettek bele, de nélküle nem működik vagy vizsgázhat le). Tehát akkor az az autó ipari hulladék, helyette másikat kell gyártani ami szintén szennyezés. De pénzt hoz a gyártónak.


Megbízhatóság <-> Nagyobb teljesítmény: te melyiket vennéd ha lapulna most mondjuk 20 millió a zsebedben, egy 200 lóerős 400nm nyomatékú, már szinte alapjáratról nagyot húzó turbódízelt/turbóbenzint, vagy egy csak pörgetve erős, alapból is gyengébb, és közben ugyanannyit fogyasztó nagyobb szívóbenzint hasonló teljesítménnyel? Én mint oldschool autókat szerető ember az utóbbit, de a vásárlóközönség 90%-a az elsőt, mert azt könnyebb vezetni. Tehát akkor azt fognak fejleszteni.

2023. márc. 9. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Valahol igazad van:

A gyártók lényegében kiengedték a szellemet a palackból azzal, hogy mindenféle hiper-szuper erős motorokat kezdtek el gyártani, ami nyomatékos, így az egyszerű ember is megtapasztalhatja a nyomaték erejét. Erről ma már a városi ember nem akar lemondani, még akkor sem, ha nem tudja uralni a s*ge alatt erőt.

A környezetvédelmi "probléma" meg számomra totálisan hiteltelen, amióta kiderült a VW botránya. Főleg egy olyan országban (Mo.), ahol szinte minden ember beteg, átb*sz mindenki mindent (pl.: kikötött katalizátorok) tök fölösleges EURO-normákról beszélni. Innen nézve szerintem is jöhetnének a szívódízelek.

2023. márc. 10. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!