Ford Focus 1.6 szivó benzin 2011es évjárat, télen hideg időbe és hideg állapotba gázadásra berángat kb az első 2 percbe amíg a víz és olaj egy kicsit felmelegszik. Ezután már nem produkálja ezt a hibát! Mi lehet az oka?
Több szerelőnél is járt az autó, köztük a Budapesti márkaszervizbe is.
Senki nem jön rá, hogy mi okozhatja ezt a hibát!
Gyújtókabel, Gyújtógyertya, Trafó, Okoskerék, és a komplett vezérlés cserélve lett.
Lamdaszondák, Pillangószelep, Légtömegmérő, Benzinpumpa rendbe van!
A befecskendezőket pedig bevizsgáltattam és azok is rendben vannak!
A kipufogón látszik hogy valami nem oké,( nagyon kormos ) viszont a lamdaszonda értékek helyesek és a KPM vizsgán is átment az autó!
HIBAKÓD NINCS!
Valaki tudna segíteni? :(
Vagy sokat használják városban...
Ehhh ezekben a modern talicskákban bármi lehet...
Hibakod nélkül cserélgetni lehet a dolgokat aztán vagy meg lesz vagy nem, addig meg csomó pénzt kiad az ember feleslegesen.
Én is csak azt tudom mondani, hogy "ez ilyen". Céges autóink Focusok, újabbak de ugyanaz a szar 1.6 szívó van bennük. Mindenki tudta, miről beszélek amikor mondtam.
Az egy dolog, hogy berángat, olyan mintha 2.000 fordulat környékén tiltana, vagy levenné a gázt és bejön egy ilyen rohadt erős motorfék hatás. Egyszer majdnem telibe vert egy busz, mert kikanyarodtam elé és gázadásra olyan fékszerű hatást kaptam egy pillanatra, hogy majdnem a kormányt fejeltem le. Rohadt veszélyes, mert ugye nem fékezel, féklámpa nincsen...
Szervizben is volt többször. Sosem mondtak rá semmit, nem tudták reprodukálni a hibát. Hogy hogy nem azt nem értem, mert mindig ezt csinálja, télen, nyáron hidegen. Nyilván nyáron kevésbé.
Márkaszervizes annyit mondott, hogy hát lehet hidegen nem kap elég üzemanyagot a motor. És mondom az jó? :D Nem válaszolt rá.
Hozzá tenném, nálam alapvetően "ideális" használat volt, se kicsi, se nagy táv, hétvégente meg pályáztam vele akkor ki lett hajtva.
Onnantól, hogy megvannak a kellő hőfokok, olaj, víz, egyszerűen megszűnik a jelenség. Nem rángat, fogyasztás is rendben van.
Azt hozzátenném, a márkaszervizek kalap szart nem érnek. 4 gyertyából 2 szart raktak nekem bele, majdnem össze is törtem első pillanatban ahogy befulladt az egész szar a Petrányitól kikanyarodás közben. Közben azért a 4 gyertyára meg 1 perc munkára leszámláztak a cégnek 150 ezret.
Nekem amúgy az jött be, hogy finom gázadásokkal megyek, és amikor érzem, hogy torpanna akkor megtartom a gázt annyira, hogy a fordulat maradjon.
Illetve mivel 2.000 körül jön elő a probléma, így ennyi, hogy finom gázadásokkal haladva hamar elváltok.
Azt hozzátenném, ez tulajdonképpen pont nem egy modern talicska, hanem egy viszonylag egyszerű mégis szar motor :D
Azért ez eléggé hihetetlen számomra😕
Az a rengeteg szerelő és rengeteg tapasztalat, mind ez hiába?
12 éves autóról beszélünk és senki nem tudja mi lehet a baj vagy hogy mi lehet a megoldás?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!