Fiat központi ügyfélszolgálat elérhetetlen?
Már december közepe óta próbálom elérni őket a +36-80-10-10-80 telefonszámon (és a customercare e-mail címükön), de az ügyfélszolgálati 2-es mellék beütése után bontódik a vonal. Azt sikerült kideríteni, hogy az iroda költözik az André Citroen 1 szám alá, de amiket kaptam elérhetőségek konkrétan a Fiathoz, azokon választ nem kapok.
Van itt valaki, aki esetleg tud róluk többet? Illetve hogy jogilag mennyire okés dolog az, hogy egy cég az ügyfélszolgálatát hónapokig nem üzemelteti, és nem lehet őket elérni?
Egy kis helyzetjelentés, mert sikerült ezt-azt kiderítenem:
- Az új ügyfélszolgálati e-mail, amire ha sok idő után is, de válaszolnak: kapcsolat@f-automobil-import.hu
- A fenti címről azt a tájékoztatást adták, hogy innentől kezdve nem lesz telefonos ügyfélszolgálat (mert ők már majd csak importőri feladatot fognak ellátni), csak azon e-mail címen vagy a weboldalon egy form-on keresztül (ami gyakorlatilag ugyanerre a mail címre küldi el az üzenetet) lesznek elérhetőek, mint ügyfélszolgálat
- A nő állítja, hogy ők korrekten leszedték az információkat mindenhonnan a telefonos ügyfélszolgálatról, de itt-ott azért még fellelhető, sőt, a telefonszámot felhívva még mindig bemondja a robot az ügyfélszolgálati melléket
- Kicsit meglepve olvastam válaszukban, hogy korábban sem ők voltak a telefonos ügyfélszolgálat (mármint az F Automobil Import Kft nem volt az), hanem megbízott cég. Ami viszont megdöbbentő, hogy nem adják ki a cégnek az elérhetőségét, sőt, még azt is mondták, hogy adatvédelmi okokból a panaszkezelésemhez a rögzített hangfelvételeket sem hallgathatják meg, mert hogy más cég. Sőt, így gyakorlatilag az elmúlt 1,5 év hangfelvételeit (ezek nincsenek meg, csak az előtte lévők) ki sem tudnám kérni, max jogi úton.
Arra leszek még nagyon kíváncsi, hogy mit ajánlanak fel kártérítésnek, ha az nem kp. Már ha idáig egyszer sikerül eljutni. A hét második felében visszük egyéként az autót éves szervizre, ott mindenképpen beszélni fogok az 5-ös javaslatára egy ügyvezetővel.
PS: nem tudom, az első kettőt miért kellett lepontoznia 2 embernek is
#8-as vagyok
Hosszú évek állnak mögöttem, a Magyar bürokratikusságot ismerem.
A sunnyogó, dolgozni nem akaró csürhe mindenhol ott van.
Ha tartozol, behajtják, ha ők tartoznak, elérhetetlenné válnak.
Kivétel mindig van.
Javaslom, hogy eggyel!! magasabb kirendeltségét keresd meg a Fiatnak, és kérj jogorvoslatot.
Ha meg érdemi intézkedést szeretnél, szereltesd ki a hulladékot, és vásárolj bele olyat amihez van elérhető SUPPORT.
Ebből pereskedés lesz, de ne feledd.. egy millió forint alatt NEM éri meg perre menni, mert mire a végére érsz többe lesz, és bele fogsz őszülni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!