Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fiat központi ügyfélszolgálat...

Fiat központi ügyfélszolgálat elérhetetlen?

Figyelt kérdés

Már december közepe óta próbálom elérni őket a +36-80-10-10-80 telefonszámon (és a customercare e-mail címükön), de az ügyfélszolgálati 2-es mellék beütése után bontódik a vonal. Azt sikerült kideríteni, hogy az iroda költözik az André Citroen 1 szám alá, de amiket kaptam elérhetőségek konkrétan a Fiathoz, azokon választ nem kapok.

Van itt valaki, aki esetleg tud róluk többet? Illetve hogy jogilag mennyire okés dolog az, hogy egy cég az ügyfélszolgálatát hónapokig nem üzemelteti, és nem lehet őket elérni?



2023. febr. 15. 11:08
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
48%
Esetleg a facebook oldalukra írj egy üzenetet, hátha ott tudnak infókat adni.
2023. febr. 15. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
48%
2023. febr. 15. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Ja igen, ezt kihagytam, hogy a Facebook oldalon próbálkoztam, több üzenetet írtam, elég sok részkérdéssel, csak egy olyan választ kaptam kb 3 hete, hogy majd február elején lesz elérhető az ügyfélszolgálat. Azóta viszont nem válaszolnak, pedig február 15 az nem február eleje.
2023. febr. 15. 11:34
 4/11 A kérdező kommentje:
Sőt, hivatalos márkakereskedések közül is felhívtam többet, max valami e-mail címet kaptam, de azokra sem jön válasz.
2023. febr. 15. 11:48
 5/11 anonim ***** válasza:
Oh, akkor sajnos nem tudom :( Szerintem keresd meg a legközelebbi Fiat kereskedést, és személyesen érdeklődj. Milyen üggyel keresnéd őket egyébként?
2023. febr. 15. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Igazándiból alapvetően IT problémák vannak, egy 2019 óta elhúzódó ügyintézéssel. A probléma onnan indult, hogy a kocsi fejegységéhez tartozó telefonos app (uConnect Live, ez adta a beépített navigációnak és egyéb funkciónak a netet) kiírta, hogy a kocsi nem a mi accountunkhoz van csatolva. Lényeg a lényeg, hogy ezt kb 1,5 év alatt sikerült megoldani (egy adatbázisrekord törlést...), de csak azért, mert a telefonbeszélgetések kikérésével lépéskényszerbe hoztam őket. Utána kárpótlásul felajánlottak egy Mopar Connect Box nevű kütyü, amit megint valami 3 hónapos tortúra, és 600km levezetése után sikerült beszereljenek. Azóta ez sem működik, sőt, az eredeti probléma újra visszajött, szóval több százezer forint értékű elektronikai hulladék van a kocsimban. Ezzel kapcsolatban szeretném, ha lenne végre előrehaladás. De sok helyen ha még tudják is, mi a helyzet a céggel, adatvédelemre hivatkozva nem adnak ki elérhetőséget (mint pl az az irodaház, ahonnan költöztek most).
2023. febr. 15. 11:57
 7/11 anonim ***** válasza:
Hú, hát ez elég rosszul hangzik tényleg. Sok sikert hozzá!
2023. febr. 15. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Értem a problémádat, és névtelenül azt javaslom, hogy törődj bele. 4. évnél tartunk, és még mindig sz@r. Pedig az egész javítás nem lehetne több mint 1 hét. Ez van.
2023. febr. 16. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Egy kis helyzetjelentés, mert sikerült ezt-azt kiderítenem:

- Az új ügyfélszolgálati e-mail, amire ha sok idő után is, de válaszolnak: kapcsolat@f-automobil-import.hu

- A fenti címről azt a tájékoztatást adták, hogy innentől kezdve nem lesz telefonos ügyfélszolgálat (mert ők már majd csak importőri feladatot fognak ellátni), csak azon e-mail címen vagy a weboldalon egy form-on keresztül (ami gyakorlatilag ugyanerre a mail címre küldi el az üzenetet) lesznek elérhetőek, mint ügyfélszolgálat

- A nő állítja, hogy ők korrekten leszedték az információkat mindenhonnan a telefonos ügyfélszolgálatról, de itt-ott azért még fellelhető, sőt, a telefonszámot felhívva még mindig bemondja a robot az ügyfélszolgálati melléket

- Kicsit meglepve olvastam válaszukban, hogy korábban sem ők voltak a telefonos ügyfélszolgálat (mármint az F Automobil Import Kft nem volt az), hanem megbízott cég. Ami viszont megdöbbentő, hogy nem adják ki a cégnek az elérhetőségét, sőt, még azt is mondták, hogy adatvédelmi okokból a panaszkezelésemhez a rögzített hangfelvételeket sem hallgathatják meg, mert hogy más cég. Sőt, így gyakorlatilag az elmúlt 1,5 év hangfelvételeit (ezek nincsenek meg, csak az előtte lévők) ki sem tudnám kérni, max jogi úton.

Arra leszek még nagyon kíváncsi, hogy mit ajánlanak fel kártérítésnek, ha az nem kp. Már ha idáig egyszer sikerül eljutni. A hét második felében visszük egyéként az autót éves szervizre, ott mindenképpen beszélni fogok az 5-ös javaslatára egy ügyvezetővel.


PS: nem tudom, az első kettőt miért kellett lepontoznia 2 embernek is

2023. márc. 6. 10:07
 10/11 anonim ***** válasza:

#8-as vagyok


Hosszú évek állnak mögöttem, a Magyar bürokratikusságot ismerem.

A sunnyogó, dolgozni nem akaró csürhe mindenhol ott van.

Ha tartozol, behajtják, ha ők tartoznak, elérhetetlenné válnak.


Kivétel mindig van.


Javaslom, hogy eggyel!! magasabb kirendeltségét keresd meg a Fiatnak, és kérj jogorvoslatot.

Ha meg érdemi intézkedést szeretnél, szereltesd ki a hulladékot, és vásárolj bele olyat amihez van elérhető SUPPORT.

Ebből pereskedés lesz, de ne feledd.. egy millió forint alatt NEM éri meg perre menni, mert mire a végére érsz többe lesz, és bele fogsz őszülni.

2023. márc. 6. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!