Belegondolva az se baj, ha valamivel fiatalabb, de kettő milliónál nem nagyon akarnék többet kiadni érte. Azért írtam a 90es éveket, mert formailag jobban bejönnek számomra azok az autók.
2023. febr. 9. 21:06
14/31 anonim válasza:
Valamint, akkor még nem volt telibe b@szva minden autó sok g@ci elektronikával, valamint nem 1000köbcentiból akartak 150 lóerőt kihozni😅
2023. febr. 9. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
15/31 anonim válasza:
A 90es évekbôl a jól karbantartott, nem rohadt, ezáltal teljesítményéhez képest túlárazott volvókat leszámítva nem fogsz kapni akár 10-15 éves standardekkel is "elégséges" biztonságú kocsit.
Inkább a 2000res évek közepe vége felé nézelôdj, volvokat ha ennyire fontos a biztonság, de idôben onnan kb bármi jó.
2023. febr. 9. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
16/31 anonim válasza:
A 124-esnek a mai napig rohadt jó a töréstesztje csak úgy megsúgom...
2023. febr. 9. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
17/31 anonim válasza:
Hát, a '90-es években (elején főleg) még nem is volt EuroNCAP, nem volt annyira egységes törésteszt rendszer mint ma. Eredmény? Van egy jó csatorna ami bemutatja sok típus töréseit generációnként, érdemes belenézni:
Tehát én inkább vennék valami 2000-es évek közepén gyártott, biztonságot már jobban előtérbe helyező autót, ha neked ez fontos. 2 millióból már van esély rá, hogy egy akkori szedánt kifogj, ha nem is prémium gyártótól (Chevrolet Epica, pl?)
2023. febr. 9. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
18/31 D. Brasco válasza:
Mai szemmel is boztonságos 90-es években gyártott autó nem nagyon lesz,en a helyedben elengedném ezt az évjáratot.
2023. febr. 10. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
19/31 anonim válasza:
A 90-es évekbeli autók 23-33 évesek. Fejlettebb országokban ezeket már bezúzzák.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!