Ha 2030-ban betiltják az új benzines-dízeles autók eladását, akkor már nem is éri meg lassan belsőégésű motorral felszerelt autót venni?
Aki most vesz újonnan, az már nem fogja tudni eladni használtan mert a kutyának nem fog kelleni.
Használtan meg talán megéri pár évre, de valószínűleg az üzemanyag árak is mennek majd még feljebb. Mit gondoltok?
Egyrészt 2035-től, és ez csak egy terv, valószínűleg ki fogják még tologatni ezt a határidőt.
Másrészt éppen a fordítottja is lehet, hogy nagy lesz a kereslet a használt benzinesre, ha azzal többet lehet menni egy töltéssel, mint az elektromossal, gyorsabban lehet tölteni, stb.
Sok múlik azon, hogy milyenek lesznek akkor az elektromos autók, lehet-e majd perceken belül teljesen feltölteni őket, mert ha nem, akkor sokan fogják keresni a használt benzinest inkább.
a világ leggazdagabb urai kőolajból élnek. Ebből még 100 évre való van, mely elegendő benzint, kerozint, és dízelt biztosít a világnak.
Ezekután még 2050-ben sem tiltják meg a gyártást. A repülők, kamionok továbbra is járnak gond nélkül.
Tanuljuk már meg, hogy SEMMI SEM JÖVEDELMEZŐBB AZ OLAJNÁL! Vessetek már egy pillantást a közel-keletre, könyörgöm! 30 évvel ezelőtt egy gyopár sivatag volt az egész, itt-ott néhány teve-itatós oázissal, most meg a világ leggazdagabb országai.
Az olaj uralja a világot. Az olaj a leggazdagabb emberek játszótere. A világot pedig mindig a leggazdagabbak irányítják. Amíg az utolsó csepp olajat is ki nem szivattyúzzák a földből, addig nem tűnik el a belsőégésű motor. Ezek a kijelentések és "tervek" csak politikai eszközök, hogy környezettudatosnak tűnjenek, a pórnép meg el is hiszi...
De oké, játsszunk el a gondolattal, hogy tényleg betiltják az eladását 2030-ban. Megéri-e venni még? Hát, mondjuk úgy, hogy az fog nagyot kaszálni, aki az utolsó években 2030 előtt a lehető legtöbb új belsőégésű motoros autót megveszi, hiszen utána nem lesz már új kapható, ezeknek az embereknek meg ott lesz a kezén pár eladó és annyit tud elkérni értük, amennyit van pofája.
EMBER !!! nem tiltják be.
EZt értsd már meg.
Még a Trabantot meg a többit se tiltották be, csak nem gyártják.
#6 Na igen. Például ott van az a törvény, hogy EU-n kívülről nem hozhatsz be Euro 6-osnál alacsonyabb besorolású autót a környezetvédelemre hivatkozva. Ami szerintem elég durva, mert legyünk őszinték pl. egy 2013-as autó nem öreg, Euro 5 besorolással a kibocsátása sem sokkal rosszabb az Euro 6-nál, mégsem lehet behozni, mert "jaj károsanyag".
Ja... de ha már az EU-n belülről jön az autó, akkor ez az egész nem számít és simán beengedik. Sőt, az EU-n kívüli autókat is beengedik, ha van már 30 éves és OT. Tehát érted, ha EU-n kívülről akarsz hozni valamit, akkor egy 10 éves Euro 5-ös downsized-motoros autó ki van tiltva, de egy 50 éves 5 literes V8 olajkályha az gond nélkül bejöhet. :D Teljesen logikus és ja, ABSZOLÚT a környezetvédelem a cél. Nyilván. Egyértelmű és megkérdőjelezhetetlen. :D
Pont akkor éri majd meg venni, hiszen nem fogják majd gyártani többet.
Bár ebben én kételkedem.
Ha így lesz én veszek egy újat és 2055-ig jó lesz az.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!